Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر پیروتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دلالان به عنوان عامل اصلی اختلاف قیمت در کالاهای اساسی در پیرانشهر افزود: شهرداری نیز به عنوان متولی اصلی این امر در احداث بازار میوه و تره‌بار کوتاهی کرده و به دلیل نبود مرجع قیمتی میوه و تره بار در سطح شهرستان و حضور دلالان در این بین، شاهد مشکلات زیادی در نرخ میوه هستیم که امیدواریم شهرداری هر چه سریعتر اقدامات لازم برای ایجاد بازار میوه و تره بار در سطح شهر را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: متاسفانه همچنین شاهد گلایه زیادی از همشهریان به دلیل اختلاف قیمت بین نرخ درج شده بر روی کالا و قیمت فروش در فروشگاه ها هستیم که پس از پیگیری های انجام شده، مشخص شد ‌که عدم نظارت بر تولیدی‌ها و کارخانه‌ها و ایجاد بازار دلالی در چرخه انتقال محصولات به فروشگاه‌ها از عمده‌ترین دلایل این گرانی است.

وی بیان کرد: برای تنظیم عرضه و تقاضای کالاهای اساسی در بازار پیرانشهر، ۵۴ تن برنج وارداتی با عاملیت توزیع در فروشگاه های حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار عرضه می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پیرانشهر گفت: پنج هزار و ۲۲۶ کارت فعال و مجاز به خدمت در بازارچه موقت مرزی این شهرستان وجود دارد که می توانند واردات کالا انجام دهند.

پیروتی با اشاره به اینکه این امر می تواند در کاهش قیمت کالاها موثر باشد، افزود: هر مرزنشین از هفت میلیون ریال تخفیف گمرکی برای واردات کالا برخوردار است که می‌تواند با استفاده از این تخفیف نسبت به واردات کالا اقدام کند.

پیرانشهر از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق است.

برچسب‌ها پیرانشهر ستاد تنظیم بازار تمرچین پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیرانشهر ستاد تنظیم بازار تمرچین پیرانشهر پیرانشهر ستاد تنظیم بازار تمرچین پیرانشهر اخبار کنکور میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی

لاپید: برای خرید از سوپرمارکت باید وام بگیریم! نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: هر دقیقه یک بار یک پیامک دیگر افزایش قیمت‌ها ارسال می‌شود. همه‌چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077979 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد