Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادق مرادی رئیس دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش و سعی نیروهای جهادی، آتش نشانی، آبفا، شهرداری و هلال احمر اهواز اوضاع مناطق آبگرفته نسبت به چند روز گذشته بهتر شده و منازلی که به زیر آب رفته بودند تا حدودی تخلیه شده اند.

او با بیان اینکه مناطقی که پارسال زیر آب رفته بودند، امسال شرایط بهتری داشتند، افزود: منطقه کمپلوی شمالی اهواز همچنان زیر آب است، همچنین به محض تخلیه آب، فرش هایی که در این منازل بوده بوسیله نیروهای جهادی شستشو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: به محض خروج از حالت اورژانس و برگشت به حالت عادی، خسارت های وارده از بارندگی برآورد خواهد شد.

 سامانه بارشی از اوایل روز شنبه  وارد خوزستان شده که سبب رگبار باران همراه با رعد و برق،  ریزش تگرگ، برف در ارتفاعات و وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان شد که در شهرهای اهواز، بندر ماهشهر، بندر امام خمینی و... موجب آبگرفتگی در خیابان ها، معابر و منازل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ابگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اوضاع در بیشتر دانشگاه های مطرح آمریکا همچنان امنیتی است و اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان این دانشگاه ها ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با وجود اینکه تاکنون پلیس و گارد ملی آمریکا صدها دانشجو و استاد دانشگاه را به خاطر شرکت در تجمع ضد صهیونیستی دستگیر کرده اند، اما این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که تلاش ها برای مهار اوضاع در دانشگاه تاکنون با شکست روبرو بوده است.

دیگر خبرها

  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد