Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ شهروند دیگر بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادندکه طی روزهای اخیر، بیشترین میزان بوده است.

به گزارش برنا؛ رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از این بیمای در آذربایجان غربی به ۲ هزار و ۹۱۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی های ۲ شهرستان شامل بوکان و ارومیه، بسیار نامناسب بود و به ترتیب شاهد فوت ۱۰ و هشت نفر در این ۲ شهرستان بودیم.

وی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر در هریک از شهرهای سلماس، میاندوآب و نقده، ۲ نفر در ماکو و یک نفر در هریک از شهرهای تکاب، مهاباد و خوی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده اند.

آقاپور تصریح کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌های مربوط به بیماری‌های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ‌هزار و ۱۶۲ نفر رسیده که از این تعداد ۵۰۲ نفر مشکوک و ۶۶۰ نفر مبتلا به کرونا هستند.

وی افزود: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۳۰۵ نفر بوده که از این تعداد، ۸۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها کرونا در آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

نلصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار