Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@15:09:09 GMT

دیدار دادستان کل کشور با خانواده شهید فخری‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۶۲۷۹

دیدار دادستان کل کشور با خانواده شهید فخری‌زاده

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در منزل شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور حاضر شد و با خانواده معظم آن شهید دیدار کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و دانشمند هسته‌ای، از درگاه خداوند برای آن شهید رحمت الهی و برای خانواده ایشان صبر و اجر را مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان کل کشور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر لزوم پیگیری تلاش علمی و فنی این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان، بر رسیدگی به ابعاد حقوقی و قضایی ترور شهید فخری زاده تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه دست پلید استکبار به سرکردگی آمریکا و با هدایت رژیم منحوس صهیونیستی در این حادثه کاملا نمایان است، خاطرنشان کرد: در مجموعه قوه قضاییه با دستور ریاست قوه قضاییه، کارگروهی تشکیل و به زودی به پرونده و ابعاد ترور این شهید بزرگوار در ابعاد ملی و بین المللی رسیدگی خواهد شد.

بنابر این گزارش، در این دیدار، علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر داستان کل کشور نیز حجت الاسلام والمسلمین منتظری را همراهی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد