Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:41:02 GMT

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۶۲۹۹

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها تغییر کرد

به خبرگزاری مهر به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ مراسم تکریم سعید اکبری عضو سابق هیأت مدیره و معارفه محمد امیرانی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره این شرکت، صبح امروز ۱۲ آذر ماه برگزار شد.

سیاوش امیرمکری در این نشست با اشاره به پایان خدمت و بازنشستگی سعید اکبری، از وی به عنوان فردی خوشنام، همراه، متخصص و متعهد در صنعت حمل و نقل هوایی یاد کرد و گفت: وزیر راه و شهرسازی شناخت خوبی از اکبری داشت که منجر به انتخاب وی به عنوان عضو هیئت مدیره در سال ۹۸ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمکری افزود: وی در مدت عضویت هیئت مدیره ثابت کرد که به معنای واقعی دلسوز و متعهد به انجام وظیفه بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه با اشاره به اشراف وزیر راه و شهرسازی به صنعت حمل و نقل هوایی و ارزیابی درست وی نسبت به صنعت هوانوردی، تأکید بر جوان گرایی در شرکت از سوی وی را مورد توجه قرار داد.

وی از امیرانی به عنوان مدیری خوشفکر، متخصص، با انگیزه، دلسوز و اهل تعامل یاد کرد و اظهار داشت: وی در به ثمر رسیدن اهداف عملیات هوانوردی نقشی بسیار مهم داشته است.

امیرمکری گفت: امیرانی در همراه کردن مجموعه خود، استفاده از توان داخلی، بکارگیری سیستم‌های نوین و توجه به تکنولوژی کشورهای دیگر و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان، مؤثر عمل کرده است و در به سرانجام رسیدن پروژه مهم و حساس بهسازی برج و اپروچ مهرآباد نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی از امیرانی به عنوان فردی یاد کرد که همسو با اهداف شرکت گام برداشته و به ویژه در حوزه عملیات هوانوردی مثمرثمر بوده است.

در ادامه این مراسم سعید اکبری عضو سابق هیئت مدیره از اعتمادی که به وی طی سال‌های گذشته و در طول خدمت شد، قدردانی کرد و با بیان اینکه در تمام این سال‌ها تلاش کردم که بهترین کار را انجام دهم، گفت: همه ما باید تمام همت خود را به کار گیریم تا در کاری که انجام می‌دهیم جز نفرات اول باشیم.

وی افزود: همیشه باید آهسته و با شیب ملایم مسیر را پیمود تا در صورت مواجهه با خطرات از افتادن واهمه نداشته باشیم و طوری قدم برداریم که در روز آخر سربلند باشیم.

اکبری گفت: در طول ۲۰ ماه گذشته تلاش کردم که بر اساس مسئولیت و اختیارات کارها را انجام دهم و به کشور خدمت کنم.

در ادامه نیز محمد امیرانی عضو جدید هیئت مدیره از اعتماد وزیر راه و شهرسازی برای سپردن این مسئولیت به وی قدردانی کرد.

وی همچنین از زحمات ارزنده سعید اکبری قدردانی کرد و در توصیف وی گفت: من بسیار از ایشان آموختم. آقای اکبری به جایگاه‌ها ارزش می‌داد و با درایت و با کمال خونسردی کارها را پیش می‌برد.

کد خبر 5086507

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید اکبری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران حکم انتصاب لایحه بودجه ۱۴۰۰ ویروس کرونا قیمت دلار شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی اوپک بانک مرکزی ایران قیمت مرغ بازار سهام قیمت نفت قیمت یورو نهاده های دامی پالایشی یکم بورس تهران سعید اکبری هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است