Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@20:00:48 GMT

دستگیری سارق‌های بِلاگر اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۶۳۷۱

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق که از یک جواهر ساز سرقت کرده بودند، خبر داد. ناطقان: سرهنگ جلیل موقوفه ای درباره سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داد و گفت: حدود سه ماه قبل درپرونده ای که به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر منتقل شد، خانمی ۲۶ ساله به همراه دوستش با خوراندن داروی خواب آور به مردجواهرساز در فرمانیه حدود ۸ میلیارد ریال طلا و جواهر از وی سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




موقوفه ای با بیان اینکه طبق بررسی ها مشخص شد که سارقان پس از نشستن در خودروی مرد جواهر ساز به بهانه انجام تبلیغات در پیج اینستاگرامشان با راننده طرح دوستی پیاده می کنند، گفت: این دو دختر با خوراندن آبمیوه ای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آوربود مرد را بیهوش کرده و با برداشتن کلید کارگاه وی واقع در شهرک ولی عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در کارگاه می کنند.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه که توسط تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ انجام شد، مشخص شد این دو خانم از بِلاگرهای اینستاگرام بوده و با شناسایی طعمه های خود اقدام به سرقت به این روش می کنند که با اخذ دستورات قضایی لازم شناسایی مخفیگاه آن ها در دستور کارتیم عملیات کلانتری ۱۵۳ قرار گرفت.


وی افزود: طی اقدامات فنی پلیس یکی از سارقان که به گفته خودش طراح اصلی نقشه سرقت از مرد جواهر فروش بود، دستگیر شد.


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان اظهار کرد: با اعترافات انجام شده در مورد سرقت به این روش و کشف بخشی از اموال مسروقه به ارزش  ۶ میلیارد ریال ضمن معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضایی تحقیقات در خصوص دستگیری همدست این خانم ادامه دارد.



منبع: ایسنا برچسب ها: سارق‌های بِلاگر ، اینستاگرام ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اینستاگرام دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیر یک باند فرااستانی سارقین به عنف که اقدام به سرقت از پیرزن‌ها در معابر شهری کرمان می‌کردند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری باند فرااستانی سارقین به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ها می‌کردند، خبر داد و اظهار داشت: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، ادامه داد: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان پیر در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این باند سرقت فرااستانی تاکنون به 11 فقره سرقت اعتراف کرده است، بیان کرد: این باند با جلب اعتماد، اقدام به نزدیک شدن و سرقت از پیرزن‌ها می‌کردند.

وی با بیان اینکه این باند سارقان دو نفر مرد و یک زن بودند که با خودرو در سطح شهر تردد می‌کردند و پس از پیدا کردن سوژه به وی نزدیک می‌شدند، گفت: پس از آن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات این افراد می‌کردند.

فرشید با اشاره به اینکه پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم جهت دستگیری سارقان انجام شد، افزود: گشت‌های نامحسوس ما در سطح شهر به یک خودرو مشکوک شده و دستور ایست می‌دهند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از دستور ایست همکاران ما اقدام به فرار می‌کند، ادامه داد: همکاران ما با توجه به اینکه باید با مجرمین و کسانی که مخل نظم و آرامش مردم هستند، برخورد کنند با تیراندازی خودروی سارقان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با توصیه به شهروندان که به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنند، بیان کرد: اگر این مادران بزرگوار به این سارقان اعتماد نکرده بودند آنها به راحتی نمی‌توانستند این سرقت‌ها را انجام دهند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت