Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن شانقی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جمع آوری لاشه پرندگان مبتلا به آنفلوانزا در تالاب میقان اراک با همکاری اداره کل محیط زیست استان با جدیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون بیماری آنفلوانزا در تالاب میقان مشاهده شده است و با وجود پایش های مستمر در سایر زیستگاه‌های استان از قبیل آبگیرها و سدها هیچ گونه گزارشی از تلفات این بیماری مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی با اشاره به پایش واحدهای مرغ داری و روستایی اطراف تالاب میقان گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات در واحدهای طیور صنعتی و روستایی مشاهده نشده است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی ضمن تاکید بر تأمین واکسن مورد نیاز آنفولانزا در استان عنوان کرد: تاکنون واکسیناسیون ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار قطعه طیور در واحدهای تخم‌گذار و واحد گوشتی و بوقلمون بر علیه آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان انجام شده است.

شانقی افزود: واحدهای تخم‌گذار دارای سن بالای ۷۰ هفته با گذشت چندین ماه از واکسیناسیون قبلی با پایین آمدن ایمنی واکسن مواجه شدند و حذف اجباری آنها را از طریق بیمه و پرداخت غرامت پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 5086467

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل دامپزشکی استان مرکزی آنفولانزای فوق حاد پرندگان تالاب میقان اراک ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش باران ترور دانشمندان هسته ای کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر بارش برف گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات تالاب میقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بیش از ۴۰ نفر در کنیا بر اثر انفجار سد کشته شدند و تعداد تلفات سیل ویرانگر را به بیش از ۱۲۰ نفر رساند.

تلفات روز دوشنبه در منطقه مای ماهیو گزارش شد، جایی که انفجار سد بر تلفات ناشی از سیل‌های ناگهانی افزود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • تصاویر زیبای پرندگان در تالاب میانکاله
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند