Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا در صورت برتری بر فرانس واروش و یوونتوس می تواند با رکورد چمپیونزلیگی رئال برابری کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا هر 4 بازی قبلی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری را با پیروزی پشت سر گذاشته است. بارسا دو بار دیناموکیف را شکست داده و یوونتوس را نیز در تورین 0-2 شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا همچنین در نوکمپ 5-1 بر فرانس واروش پیروز شد و امشب بازی برگشت را در زمین این تیم پیش رو دارد.

 

 

 

 

بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب و سپس هفته بعد برابر یوونتوس، موفق به کسب 18 امتیاز کامل دور گروهی خواهد شد. تنها یک بار در فصل 03-2002 با هدایت لوئیس فان خال بارسا توانسته بود هر 18 امتیاز دور گروهی را بگیرد.

 

بارسا توانسته بود بروژ، لوکوموتیو مسکو و گالاتاسرای را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داده و با 13 گل زده و 4 گل خورده راهی دور دوم گروهی شود. باشگاه کاتالان با 16 امتیاز در دور دوم گروهی نیز صدرنشین شد ولی با شکست از یوونتوس در مجموع دو بازی رفت برگشت، نتوانست به نیمه نهایی برسد.

 

 

 

 

در تاریخ لیگ قهرمانان، رئال تنها تیمی است که دو بار توانسته هر 18 امتیاز دور گروهی را کسب کند و رکورددار است. این تیم در فصول 12-2011 و 15-2014 با ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی توانسته بود همه تیم ها را در گروهش شکست دهد.

 

میلان در فصل 93-1992، پی اس جی در فصل 95-1994، اسپارتاک مسکو در فصل 96-1995، بارسلونا در فصل 03-2002 و بایرن در فصل 20-2019 موفق به پیروزی در همه بازی های دور گروهی خود شده بودند.

 

 

بایرن مونیخ آث میلان بارسلونا پاری سن ژرمن رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ آث میلان بارسلونا پاری سن ژرمن رئال مادرید دور گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!