Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان امروز ساعت ۱۶:۱۰ در آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب مس:
ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، مسیح زاهدی، میثم نقی‌زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، سجاد آشوری، محمدحسین کریم‌زاده، فراز امامعلی

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، حمید بوحمدان، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، سعید واسعی، اوکاچا حمزویی

باشگاه مس رفسنجان قبل از بازی امروز از اشکان دژاگه و احسان حاج صفی بازیکنان تراکتور با اهدای یک تابلو و دسته گل تقدیر کردند

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور از ساعت ۱۶:۱۰ با سوت داور در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۰: سعید مهری بازیکن تراکتور شوت محکمی به سمت دروازه مس رفسنجان زد که دروازه بان مس توپ را گرفت و موقعیت گلزنی تراکتور هدر رفت.  

دقیقه ۱۴: موقعیت خطرناکی برای مس رفسنجان روی غفلت مدافعان تراکتور به وجود آمد که توپ روی سر مهاجم مس جفت و جور نشد

دقیقه ۱۸: سعید واسعی بازیکن تراکتور موقعیت خوب گلزنی برایش ایجاد شد که نتوانست به سمت دروازه حریف شوت بزند.

دقیقه ۲۰: حمزاوی مهاجم تراکتور موقعیت خوب گلزنی داشت که مدافع مس رفسنجان اجازه شوت زدن به او را نداد.

دقیقه ۲۶: حمزاوی مهاجم تراکتور در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت که کمک داور  آفساید این بازیکن را اعلام کرد.

مسیح زاهدی بازیکن مس رفسنجان به علت خطا بر روی اشکان دژاگه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۵: حاج صفی بازیکن تراکتور توپ را به سمت دروازه مس رفسنجان ارسال کرد که اشکان دژاگه نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه ۳۸: بازیکن مس رفسنجان توپ را به سمت دروازه تراکتور ارسال کرد که مدافع تراکتور توپ را به کرنر فرستاد.  

دقیقه ۳۹: ضربه مسیح زاهدی بازیکن مس رفسنجان با خودشانسی به تیرک دروازه تراکتور خورد و به بیرون زمین مسابقه رفت.  

دقیقه ۴۱: موقعیت خطرناک گلزنی برای مس رفسنجان مهیا شد که مدافع تراکتور توپ را به کرنر فرستاد.  

دقیقه ۴۳: میثم تیموری بازیکن تراکتور فرصت بادآورده برایش به وجود آمد که در نهایت نتوانست گلزنی کند.  

داور بازی یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه او ل بازی اعلام کرد.  

نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.  

 

  

 

به روز رسانی

می شود ..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال مس رفسنجان بازیکن تراکتور سمت دروازه اشکان دژاگه مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده، امیرحسین صدقی، علی اصغر صادقی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، محمدحسین فلاح، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، امیر نوری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ

پیش از آغاز بازی باشگاه پیکان، با اهدای گل و تابلو فرش، از مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک تقدیر شد. رضا گنجی جویباری نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در این مراسم حضور داشت. حسینی پیش از این سرمربی پیکان بود.

بازی در ابتدا آرام دنبال شد و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود. در دقیقه ۱۹ نخستین موقعیت جدی بازی برای تیم پیکان شکل گرفت و سانتر فرشید اسماعیلی با ضربه سر آزاده همراه شد و باز هم به شکلی خطرناک و با فاصله‌ای کم از دروازه آلومینیوم، به بیرون رفت.

بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول حمله‌ای را روی دروازه پیکان تدارک ندادند و در اواخر نیمه اول، حامد پاکدل فرصتی را به دست آورد که می‌توانست با احمد گوهری تک به تک شود اما قدر این فرصت را ندانست تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد و در دقیقه ۷۴ علی قربانی در محوطه جریمه آلومینیوم سرنگون شد که کادر فنی پیکان معتقد به پنالتی بودند اما داور نظری دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۲ کرنر برای آلومینیوم شکل گرفت و روی پاس امین جهان کهن، عارف حاجی عیدی با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و حساب کار یک بر صفر به سود آلومینیوم شد.

با کسب این پیروزی آلومینیوم، ۳۴ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد و تیم پیکان هم با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 6098520

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!