Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@17:10:55 GMT

بازداشت 3 تروریست توسط سپاه

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۷۱۴۷

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از دستگیری ۳ تن از عناصر تروریست ضد انقلاب ومزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی راداشتند؛ در شمالغرب کشور خبرداد. ناطقان: روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:

 با هوشیاری ، اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیچیده عملیاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)  نیروی زمینی سپاه  یک تیم سه نفره از عناصر ضد انقلاب و مزدوران استکبار جهانی که قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند؛ در منطقه ماموریتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در استان آذربایجان غربی مورد رصد و تعقیب قرار گرفته و  به نحوی که امکان هیچ  واکنشی را پیدا نکردند ؛دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این عملیات مقادیر قابل توجهی  سلاح ، مهمات و تجهیزات ارتباطی تروریست ها توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و ضبط شد. منبع: مشرق برچسب ها: بازداشت ، تروریست ، سپاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازداشت تروریست سپاه قرارگاه حمزه سیدالشهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل