Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله عبدالهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری دوره تربیت تسهیلگر «دوره والدگری» با همکاری مدرسه سیمرغ، برای افراد واجد شرایط ساکن در شهرستان‌های استان تهران، این خدمت ارزنده را در سراسر استان تهران توسعه داده و شاهد رشد و شکوفایی نسلی از کودکان سالم و بالنده باشیم.

عبدالهی با اشاره به اینکه در این دوره بیش از آن که روی فرزندان متمرکز باشد نیز بر والدین تمرکز دارد خاطر نشان کرد: در این برنامه از استعاره «پیام» به عنوان زیربنای ایجاد روابط مثبت میان والد و کودک استفاده شده است که در طی دوره افراد ترغیب می شوند پیام‌هایی را که در کودکی از والدینشان در مورد والدگری دریافت کرده‌اند، بیابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هدف و نیت سازمان تبلیغات آن است که برای والدین و مربیان بومی شهرستان‌های استان تهران شرایطی فراهم شود تا بتوانند از دوره‌های والدگریِ با کیفیتی که در پایتخت برگزار شده نیز بهره‌مند شوند تا با همسان سازی آموزه‌های این دوره‌ها با شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه خود، زمینه رشد و بالندگی کودکان و والدین آن منطقه را فراهم کنند.

عبدالهی تعهد شرکت کنندگان این دوره‌ها به ادامه این مسیر و سهیم شدن تجربیاتشان با دیگران و حفظ ارتباط با موسسه اصلی، مهم برشمرد گفت: در آینده‌ای نزدیک تعداد قابل توجه‌ای شبکه مربی و والد توانمند و مجهز به ابزارهای به روز مربی گری در این شهرستان ها به وجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: از همه افراد علاقه مند ساکن در شهر تهران و شهرستان های این استان دعوت می‌شود تا اطلاعات خود را درhttps://survey.porsline.ir/s/ZKBfhnL/ ارسال کنند.

برچسب‌ها شهر تهران والدین جشنواره قصه گویی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران والدین جشنواره قصه گویی سازمان تبلیغات اسلامی شهر تهران والدین جشنواره قصه گویی سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور سازمان تبلیغات استان تهران شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد