Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:44:40 GMT

آیین بزرگداشت شهید فخری زاده در کرج برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۷۸۸۸

آیین بزرگداشت شهید فخری زاده در کرج برگزار شد

فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج عصر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم به صورت خودجوش و مردمی و با حضور عاشقان و رهروان راه این شهید دانشمند فخری زاده، مراسم مردمی بزرگداشت شهید گرانقدر به صورت کاروان خودرویی و موتوری از مقابل کانون شهید سبحانی تا تجمع نهایی در بلوار انرژی اتمی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار مجید زنجانی ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده، اظهار داشت: این مراسم در راستای بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی عصر امروز آغاز و با عبور از میدان های و معابر اصلی شهر تا تجمع نهایی و ادای احترام به شهدای هسته ای در مقابل مرکز تحقیقات و سلامت هسته ای کرج در بلوار انرژی هسته ای ادامه یافت.

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده، افزود: در انتهای مسیر و در مقابل مرکز تحقیقات و سلامت هسته ای کرج، یادمانی آماده شده که با اهدای دسته گل به روح پاک شهید و تمام شهدای این مرکز و میهن ادای احترام شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم و هیات های مذهبی حضوری پررنگ داشتند.

دانشمند بزرگ کشورمان محسن فخری زاده عصر روز جمعه هفته گذشته در منطقه آبسرد دماوند به دست تروریست های کوردل به شهادت رسید. 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی استان البرز پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی استان البرز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرج محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی استان البرز اخبار کنکور فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد