Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@20:48:21 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در۱۲ آذر ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۰۸۶

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوازدهم آذر ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی دوازدهم آذر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:سرقت مس از مغازه خالی
سارقی که از نبودن صاحب مغازه سواستفاده کرده بود و وسایل مغازه را دزدیده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشتر بخوانید:۲ بدهکار بانکی دستگیر شدند
رییس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از دستگیری دو نفر از اخلاگران و بدهکاران نظام بانکی با بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس خبرداد.

بیشتر بخوانید:کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال داروی قاچاق در مرز‌های سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال داروی قاچاق در مرز میرجاوه خبر داد.   بیشتر بخوانید:پلمب مطب غیرمجاز لیزدرمانی و جراحی زیبایی در شرق پایتخت معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب یک مطب پزشکی غیرمجاز در شرق تهران خبر داد و گفت:افرادی فاقد مجوز، مدرک و صلاحیت پزشکی در این مطب اقدام به لیزردرمانی و انجام برخی عمل‌های زیبایی پرخطر می‌کردند.

بیشتر بخوانید:دستگیری اراذل و اوباش شهر ری رییس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از اوباشی که با در دست داشتن قمه و عربده کشی در منطقه شهر ری دست به شرارت و ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح چندتن از شهروندان کرده بودند خبر داد.

بیشتر بخوانید:دستگیری آدم ربایان یزدی در کمتر از ۱۲ ساعت فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲ آدم ربا در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری حوادث بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روز دهم اردیبهشت در گشت زنی‌های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌نمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده و موفق به دستگیر کردن سارقین شدنددر بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • ببینید | دستگیری سارقین زورگیر در عملیات پلیس
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت