Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور گسترش زمینه‌های همکاری مشترک منعقد شد.

این تفاهم نامه که به امضای محسن رحمانی، رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی و بابک بهادری، مدیرکل ورزش و جوانان استان رسیده، به منظور توسعه همکاری های علمی و فناوری، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال و امکانات بالقوه و بالفعل برای جوانان و جامعه ورزشی استان منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، همکاری‌ در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فناوری ، فرهنگی و اجتماعی، خدمات مشاوره‌ای و تخصصی، اشتغال و کارآفرینی در راستای ارتقاء ورزش و مهارت های فردی و اجتماعی جوانان در جهت تحقق توسعه پایدار در استان خراسان شمالی از اهداف این تفاهم نامه است.

مشارکت در برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش ها، سمینارها، کارگاه ها، دوره های آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال، استفاده از توانمندی‌های علمی تخصصی و تجربیات جهاد دانشگاهی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه حوزه ورزش و جوانان، استفاده از ظرفیت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به عنوان گسترده‌ترین شبکه دانشجویی داوطلبانه کشور (سمن فراگیر) در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به جوانان دانشجو و مشارکت در اجرای طرح های حوزه ازدواج، مهارت های زندگی و سرباز ماهر از موضوعات این تفاهم نامه است.

از دیگر موضوعات این تفاهم نامه، همکاری با هیئت های ورزشی و ارائه گواهینامه آموزشی معتبر جهادانشگاهی(قابل ترجمه)، همکاری در ارتقاء دانش تخصصی و توسعه مهارت ها و توانمندی های اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان، مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان با جهادانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و آموزش های مهارتی، استفاده از ظرفیت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی، همکاری در تولید محتوای علمی، آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای متناسب با برنامه‌ها و سیاست‌های ورزش و جوانان اعم از تالیف و چاپ و نشر کتاب و مجلات علمی و تخصصی محصولات چند رسانه ای دیجیتال، تولیدات خبری، محتوای آموزش الکترونیکی، استفاده از ظرفیت‌های ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی جهت راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به جوانان خلاق و کارآفرین، توانمندسازی و توسعه کیفی منابع انسانی و جامعه هدف ورزش و جوانان، کمک به بهبود الگوی تغذیه ورزشکاران با ارائه آموزش های تخصصی، است.

در اولویت قرار دادن نیازهای آموزشی، پژوهشی و فناوری ورزش و جوانان و ارائه راه حل های علمی برای چالش ها و مسائل پیش روی ورزشکاران و جوانان، همکاری در جهت تسهیل بهره مندی ورزش و جوانان از خدمات‌رسانه ای ، علمی و فرهنگی جهاد دانشگاهی، طراحی و اجرای دوره های آموزشی مهارتی کوتاه مدت و علمی – کاربردی، کمک به تالیف، تدوین و انجام خدمات چاپ و نشر کتب، مجلات و سایر منابع علمی مورد نیاز ورزش و جوانان، مشارکت در برگزاری همایش ها و کارگاه ها و نشست های علمی و تخصصی طراحی و اجرای رویدادهای کارآفرینی و مشارکت در شناسایی و پرورش و ساماندهی کسب و کارهای فناورانه جوانان و مشارکت در تاسیس نهادهای حمایتی در حوزه کارآفرینی و فناوری، ایجاد تعامل و همکاری با سمن های جوانان و هئیت های ورزشی، همکاری در طرح های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی و اشتغال و کارآفرینی و ... با ستاد ساماندهی ورزش و جوانان استان از تعهدات جهادانشگاهی در این تفاهم نامه است.

از جمله تعهدات ورزش و جوانان استان نیز ارائه عناوین پژوهشی و برنامه های آموزشی مصوب ورزش و جوانان، همکاری در اجرای دوره‌های آموزشی مهارتی کوتاه مدت و علمی-کاربردی و رویدادهای تخصصی توسط جهاد دانشگاهی، مشارکت در برگزاری همایش و کارگاه و نشست‌های علمی و تخصصی جهاد دانشگاهی در موضوعات مرتبط با این تفاهم نامه در ابعاد استانی و ملی، حمایت از برگزاری رویدادهای کارآفرینی مرتبط با جوانان، تاسیس نهادهای حمایتی از کسب و کارهای فناوران جوانان( مشترک با جهاددانشگاهی) و انجام تهسیلگری مورد نیاز برای ساماندهی و رونق کسب و کارهای فناورانه جوانان، پشتیبانی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی ، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی در حوزه های مرتبط با جوانان، در اولویت قرار گرفتن مراکز صلاحیت دار جهاددانشگاهی، در جریان برون سپاری پروژه های علمی،آموزشی و فرهنگی- اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال ورزش و جوانان است.

ارائه فضای فیزیکی مناسب به جهاددانشگاهی در مکان خانه جوان شهرستان های استان جهت انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اشتغال و حمایت از کسب و کارهای فناورانه جوانان جهت پیشبرد اهداف مشترک با جهاددانشگاهی از دیگر تعهدات اداره کل ورزش و جوانان در این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه به مدت دو سال بین این دو نهاد منعقد شده است‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جهاد دانشگاهی خراسان شمالي دانشگاهی خراسان شمالی ورزش و جوانان استان کارآفرینی و اشتغال تفاهم نامه ورزش و جوانان جهاد دانشگاهی کسب و کارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و موسسه بهداشت عمومی ادوارد و سینتیای هند منعقد شد.

به گفته عباس استاد تقی زاده رئیس مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت، از آنجایی که موضوع تغییر اقلیم یک موضوع جهانی است و در راستای توسعه همکاری‌های بین المللی و بین المللی سازی دانشگااه، این تفاهم نامه امضا گردید. دکتر استاد تقی زاده اضافه کرد: این تفاهم نامه به منظور تبادل تسهیلات، دانشجویان و محققان، تدوین و اجرای تحقیقات مشترک، برگزاری برنامه‌های آموزشی مشترک، و توسعه شبکه‌های علمی در منطقه منعقد گردیده است.

وی افزود: مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت یکی از مراکز تحقیقاتی زیرمجموعه پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در سال ۱۴۰۲ با هدف مقابله با یکی از مهم‌ترین چالش‌های قرن حاضر – تأثیرات تغییرات اقلیمی بر سلامت انسان – تأسیس شده است. مأموریت اصلی این مرکز شناسایی، تحلیل و ارائه راهکار‌هایی برای مقابله با این تأثیرات است. با توجه به گستردگی و پیچیدگی موضوع، مرکز تلاش می‌کند تا با استفاده از داده‌های علمی و رویکرد‌های نوآورانه، به بهبود شرایط زیست‌محیطی و بهداشتی جوامع محلی، ملّی و جهانی کمک کند. این مرکز از متخصص‌ترین و خبره‌ترین اساتید و محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای انجام ماموریت‌های خود بهره می‌گیرد.

رئیس این مرکز تاکید کرد: مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت بر این باور است که همکاری و مشارکت عمیق میان افراد، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، سازمان‌ها و سیاست‌گذاران می‌توان به راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار برای مقابله با تغییرات اقلیمی دست یافت.

تقی زاده گفت: موسسه بهداشت عمومی ادوارد - سینتیا موسسه علمی در هند است که در حوزه‌های دانش و تحقیقات علمی در حوزه‌های سلامت جهانی، تغییر اقلیم و دیگر زمینه‌های مشترک فعال بوده و به واسطه شبکه دانشگاهی خود در کشور هند و دیگر کشور‌های جهان می‌تواند همکار مناسبی برای مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت باشد.

لازم بذکر است که متن کامل تفاهم نامه همکاری در اینجا قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی