Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در دیدار نجمه خدمتی قهرمان ملی تیراندازی استان گفت: افراد موفق به همین جهت سرمایه مهمی هستند و تاثیرپذیری افراد از الگوها بسیار بیشتر از حضور در دوره‌های آموزشی خاص است.

وی افزود: یک فرد موفق، در دوره بسیار کوتاه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر افراد مختلف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برای من خیلی مهم است که یک نفر از افراد منطقه با تلاش خود و خانواده اش در کشور و حتی جهان بدرخشد.

وی گفت: به عنوان نماینده دولت در استان باعث افتخار است به کسانی کمک کنم که بتوانند در حوزه تخصص خود، نام و نشانی کسب کنند و الگو باشند.

ملانوری افزود: افتخار موفقیت تک تک افراد استان، برای همه ما و بسیار ارزنده است.

باید زمینه‌های بروز جرم را کم کنیم

استاندار حراسان جنوبی گفت: افتخار برای ما این است که با ارائه راهکارهایی زمینه ورود افراد به زندان را کاهش دهیم.

وی در نشست هم‌اندیشی مدیرکل و معاونین اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی افزود: این مایه افتخار نیست که ما زندان‌های مجلل و فراوان بسازیم بلکه باید تلاش کنیم افرادی به هر دلیل، گرفتار زندان نشوند.

وی با تاکید بر اینکه ما انقلاب کردیم تا همه آزاد باشند اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که زمینه‌های بروز بزه و ارتکاب به جرم کم شود.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد:  زمانی که فردی به خاطر هر خطایی که مرتکب می شود، گرفتار  زندان شد، تنها کسی که به واسطه این خطا مجازات می‌شود، فقط باید خود او باشد.

ملانوری با بیان اینکه همسر، فرزندان، همسایه و جامعه نباید با حبس یک فرد، آسیب ببینند و اذیت شوند گفت: ورود برخی از افراد به محیط زندان، ناشی از ناملایمات روزگار است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما باید بر این باشد که زندانی بعد از آزادی، دوباره خطایی مرتکب نشود و تمایلی به برگشت دوباره به محیط زندان نداشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر این که وظیفه ما زندان بانی و نگهداشت افراد در محیط زندان نیست، تصریح کرد: وظیفه ما این است که بتوانیم زندان‌ها را از زندانی خالی کنیم.

وی با بیان اینکه این هدف با فرهنگ‌سازی و توسعه برنامه‌های فرهنگی محقق می‌شود افزود: برای این موضوع می‌توان از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی استفاده کرد.

ملانوری گفت: یکی از مهمترین کارهای فرهنگی که در این زمینه باید انجام دهیم، این است که افرادی را که از زندان خارج می‌شوند، بلافاصله در محیط‌های کاری و فرهنگی جذب کنیم تا دغدغه، نداشتن درآمد، دوباره او را به خطا نیندازد.

برچسب‌ها حمید ملانوری اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی خراسان جنوبی فدراسیون تیراندازی نجمه خدمتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید ملانوری خراسان جنوبی فدراسیون تیراندازی نجمه خدمتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم حمید ملانوری خراسان جنوبی فدراسیون تیراندازی نجمه خدمتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اخبار کنکور استاندار خراسان جنوبی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی فرخنده با بیان اینکه در دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد به میزبانی خراسان جنوبی حدود ۶۰۰ نفر ثبت نام و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند ، گفت:  پس از بررسی و داوری اولیه آثار، تعداد ۴۱۷ اثر تأیید شده و  در ادامه توسط دفتر مطالعات برنامه ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد داوری می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از بین ۶۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، خراسان جنوبی با ۳۱۴ اثر و خراسان رضوی با ارسال ۱۴۱ اثر به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده، افزود: مابقی آثار هم از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان، یزد، خراسان رضوی و شمالی ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای شرق کشور در ۲۷ اردیبهشت و روز ارتباطات خبرداد و گفت:  پس از بررسی اولیه، ۱۸۳ اثر به دلیل عدم مطابقت با فراخوان، عدم تناسب تاریخ آثار بر اساس فراخوان و... به جشنواره راه نیافت.
فرخنده با بیان اینکه جشنواره در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود، گفت: از ۴۱۷ اثر تأیید شده، ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی است که در بخش آزاد نیز بیشترین اثر به ترتیب در زمینه تیتر و گزارش و در بخش موضوعی هم بیشترین آثار تأیید شده در بخش شعار سال است.
دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد با حمایت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی