Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، غلامحسین شافعی در نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر صمت، معاونان وزارتخانه، روسای سازمان‌های صمت استانی و اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، تصریح کرد: با ورود رزم حسینی به مجموعه وزارت صمت پیش‌بینی می‌کردیم که دچار تحولی مثبت در حوزه‌های صنعت و بازرگانی خواهیم شد که به حول و قوه الهی هم اکنون شاهد تحقق این پیش بینی هستیم و ثمرات آن را به تدریج در اقتصاد و بازار خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گلایه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت از دیوان سالاری اداری در کشورمان، بیان کرد: این گونه مواضع وزیر صمت جای تقدیر و تشکر دارد و یقینا راهگشای حل بسیاری از مسائل و کاهش بروکراسی اداری خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اعلام اینکه اعتقاد قلبی وزیر صمت مشورت گرفتن از بخش خصوصی است، تصریح کرد: مشورت‌ها باید قبل از تصمیم سازی و تصمیم گیری با بخش خصوصی انجام شود تا نتایج مطلوب تری به دست آید.

سیاست‌های تجاری کشور زیربنای مسائل تجارت خارجی است

شافعی با بیان اینکه سیاست‌های تجاری کشور زیربنای مسائل تجارت خارجی است، گفت: سیاست‌های تجاری، سیاست‌های ارزی را متعادل می‌کند و به نظر بنده سیاست‌های تجاری بر سیاست‌های ارزی اولویت دارد.

وی همچنین هماهنگی میان سیاست‌های تجاری و سیاست‌های ارزی را اولویت امروز اقتصاد کشور در این شرایط حساس کنونی دانست.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران همچنین با اشاره به ارائه مهم‌ترین نقطه نظرات بخش خصوصی در قالب مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به وزیر صمت، گفت: مقدار زیادی از این مسائل و دغدغه‌ها با عزم و اراده وزیر صمت محقق شده است و امیدواریم بقیه مصوبات نیز با همین اراده‌ای که از آقای رزم‌حسینی سراغ داریم کم کم تحقق یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صمت سیاست های ارزی سیاست های تجاری بخش خصوصی وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: کل مشکلات پرسپولیس و استقلال از نظر مالکیتی امروز حل خواهد شد و امروز رسماً مراسمی در وزارت اقتصاد و دارایی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی افزود: غیر از مالکیت، سایر مشکلات پرسپولیس و استقلال را در جلساتی که با مدیران عامل این دو باشگاه و سایر مسوولین داریم، برطرف خواهیم کرد.

وزیر ورزش اظهار کرد: باید بگویم که فیفا این خصوصی‌سازی را می‌پذیرد و پرسپولیس و استقلال را بخش خصوصی قلمداد خواهد کرد؛ این موضوع یکی از افتخارات دولت سیزدهم در حوزه ورزش است.

هاشمی ادامه داد: امیدواریم که این روند به خوبی انجام شود و من فکر می‌کنم این اتفاق بسیار مبارکی در ورزش کشور است و همه تیم‌های باشگاهی ما از جمله این دو باشگاه قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهند داشت.

وزیر ورزش تاکید کرد: دولت هیچ سهم دیگری در پرسپولیس استقلال ندارد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087550

دیگر خبرها

  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا