Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@15:06:43 GMT

آقای گل های سرخابی در کنار هم

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۴۰۱

آقای گل های سرخابی در کنار هم

تمرین امروز تیم های ویستا توربین و هوادار با هم تداخل پیدا کرد و در حاشیه این تمرین فرشاد پیوس و رضا عنایتی مهاجمین سال های دور استقلال و پرسپولیس با هم دیدار کردند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی، سرمربی تیم هوادار که در فصل گذشته هدایت آن را برعهده گرفت و توانست آنها را در قامت تیمی مدعی نشان دهد، در این فصل نیز به دنبال تداوم آن شرایط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوادار در پایان دومین هفته از لیگ آزادگان با کسب چهار امتیاز کار را دنبال می‌کند و رضا عنایتی به دنبال تحقق اهداف خود در این باشگاه است.فرشاد پیوس نیز که مرد شماره یک گلزنی این تیم در دهه‌ ۷۰ محسوب می‌شد، اکنون با تجربه فوق العاده صعود با تیم‌های مختلف به لیگ‌های بالاتر، اینبار روی نیمکت ویستاتوربین حاضر شده و امیدوار است به همراه این تیم در فصل آینده جواز صعود به لیگ آزادگان را به دست بیاورد.

در حاشیه تمرین امروز دو تیم هوادار و ویستاتوربین که با تداخل زمانی همراه شد، فرصتی شد تا رضا عنایتی و فرشاد پیوس لحظاتی با یکدیگر صحبت کنند. دو مهاجم محبوب و گلزن سال‌های قبل استقلال و پرسپولیس برای یکدیگر در تیم‌های خود آرزوی موفقیت و صعود داشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا عنایتی فرشاد پیوس استقلال اخبار پرسپولیس استقلال پرسپولیس رضا عنایتی فرشاد پیوس لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی رضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟