Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@21:17:58 GMT

جریمه حملات شهرخودرو به دروازه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۸۴۱۵

   به گزارش جام نیوز، شهرخودرو مشهد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر سنگین ترین شکستش تا هفته چهارم رقابت ها را متحمل شد. شاگردان رحمتی در سه بازی گذشته خود تنها دو گل دریافت کرده بودند که به طور میانگین حدود ۰.۶۳ گل در هر بازی می شود اما در یک بازی ۳ گل خوردند.

 

دلیل تعداد گل های خورده شهرخودرو را می شود در سبک بازی آن ها جستجو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم رحمتی بازی شجاعانه‌ای را از خود به نمایش گذاشت و سه بار به سمت چارچوب دروازه پرسپولیس شوت زد. رکوردی که با بیشترین شوت متحمل شده پرسپولیس در لیگ بیستم برابر نفت مسجد سلیمان برابری می‌کند. یکی دیگر از فاکتور های تیم رحمتی مالیک بر توپ و میدان بود.

 

پرسپولیس به رقیبانش در سه هفته ابتدایی لیگ اجازه نداده بود که به مرز ۴۰ درصد مالکیت توپ در بازی برسند اما تیم رحمتی ۴۷ درصد مالک توپ بود. بازی شجاعانه و نسبتا تهاجمی شهرخودرو با جریمه سنگین پرسپولیسی ها رو به رو شد. درس عبرتی که به درد دیگر تیم های لیگ برتر هم می‌خورد و اگر قرار است پرسپولیس آن‌ها را تنبیه نکند باید کمتر دنبال حفظ توپ باشند و با بازی مستقیم و ضد حملات به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند. البته تا این جای فصل که هیچ تیمی راه رسیدن به دروازه پرسپولیس را پیدا نکرده اما حداقل راه گل نخوردن از پرسپولیس مشخص است و باید توپ را به پرسپولیس داد و به فکر پوشش فضاهای دفاعی بود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن پرسپولیس گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان