Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر در چهارمین روز از دور برگشت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش بانوان گرامیداشت شهدای مدافع سلامت امروز چهارشنبه ۱۲ آذرماه دو بازی در چارچوب گروه دوم در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

در اولین مسابقه امروز، تیم شهید شاملی کازرون توانست با نتیجه ۲۷ بر ۱۶ پیروز شود و به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد تا صدرنشینی خود را در این گروه تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رقابت‌های امروز تیم تأسیسات دریایی تهران قعرنشین گروه دوم توانست برابر تیم سنگ آهن بافق با نتیجه ۳۱ بر ۱۵ به پیروزی برسد. این اولین پیروزی این تیم در لیگ برتر هندبال بانوان است.

دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی تهران برگزار شد و دور برگشت از ۹ آذر به میزبانی مشهد در حال برگزاری است که تا ۱۴ آذر ادامه دارد. تیم کربنات سدیم فیروز آباد از گروه A در دور برگشت این رقابت‌ها غیبت دارد.

در ادامه این مسابقات فردا و از گروه A دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم خواهند رفت. بازی دوم این گروه بین کربنات سدیم و اشتاد سازه به دلیل غیبت تیم کربنات در این مرحله برگزار نمی‌شود.

نتایج کامل روز چهارم مسابقات - چهارشنبه ۱۲ آذر گروه B:

- شهید شاملی کازرون ۲۷ - ذوب آهن اصفهان ۱۶

- تأسیسات دریایی ۳۱ - سنگ آهن بافق ۱۵

کد خبر 5086711

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال تاسیسات دریایی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پیکان تهران لیگ کشتی یحیی گل محمدی کشتی فرنگی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اظهار کرد: حاجیه بانو رباب ابونصری، مادر شهید والامقام خلیفه عباسی دار فانی را وداع گفت.

او ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این مادر شهیدپرور فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر در گلزار شهدای روستای گرگنا برگزار می‌شود.

پاسدار وظیفه شهید خلیفه عباسی متولد سال ۱۳۴۶ در ۱۶ مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات شلمچه به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود