Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوومیدانی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با معاونت ورزش بانوان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی امروز چهارشنبه با مهین فرهادی زاد معاونت ورزش بانوان دیدار و پیرامون ورزش بانوان دوومیدانی و معضلات و مشکلات پیش روی ملی پوشان و قهرمانان این رشته تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست طرفین در خصوص نحوه اعزام ورزشکاران زن، استعدادیابی دختران در رشته پایه و پرمدال دوومیدانی، چالش های پیش روی بانوان و قهرمان پروری جهت اهتزاز پرچم کشورمان در میادین آسیایی و بین المللی به بحث و هم فکری پرداختند. مهین فرهادی زاد نیز اظهار داشت: ارزش تلاش و سختی کار بانوان دوومیدانی را درک می‌کنیم و افتخار آفرینی این عزیزان تحسین برانگیز است و قطعا با تمام توان از این بانوان حمایت خواهیم کرد. او همچنین بیان کرد: برای رسیدن به مدال در رقابت های بین المللی باید برنامه مدون و موثر وجود داشته باشد. وی افزود: خوشبختانه دختران پرتوان و با استعدادی در این رشته داریم که در همین سال جاری با رکوردشکنی های پی در پی ما را به آینده این رشته پایه و پرمدال امیدوار کرده‌اند. مدال آوری در دوومیدانی برای‌سیاست های کلان ورزش کشور بسیار حائز اهمیت است. معاونت ورزش بانوان ادامه داد: در این مسیر نقش هیات های استانی برای شناسایی و پرورش بانوان مستعد کشورمان بسیار مهم خواهد بود و می بایست گام های موثری در این ضمینه بردارند. هاشم صیامی نیز در ادامه این نشست گفت: برای پیشرفت دو و میدانی در بخش بانوان برنامه های بسیار خوبی داریم بدین منظور برای اولین بار کمیته بانوان را در آینده تشکیل خواهیم داد که قطعا میتواند در مسیر رشد و ارتقا دوومیدانی بانوان کشورمان بسیار موثر و تاثیرگذار باشد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاونت ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی