Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:31:22 GMT

سرمربی ایتالیایی نیز گزینه رئال مادرید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۱۹۸

سرمربی ایتالیایی نیز گزینه رئال مادرید شد

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی نیز به لیست نامزدهای هدایت رئال مادرید اضافه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته های اخیر چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان نتایج ضعیفی گرفته و شکست های متوالی سهم شاگردان زین الدین زیدان بوده است. کهکشانی ها دیشب با دو گل در اوکراین مغلوب شاختار شدند و حالا ممکن است آنها حتی قادر به صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان در فصل جاری نیز نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حالا اخبار در مورد احتمال سرمربی فرانسوی شدت گرفته و به نظر می رسد صبر مدیران رئال مادرید در مورد زیدان تمام شده است. در 24 ساعت اخیر اخباری در مورد احتمال حضور مائوریتسیو پوچتینو یا رائول روی نیمکت به جای زیدان شنیده شده و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد ممکن است مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس به زودی هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد.

 

مکس آلگری بیش از یک فصل است که بیکار بوده و بعد از جدایی از یوونتوس هنوز با تیمی به توافق نرسیده است. در این مدت شایعاتی در مورد حضور این سرمربی روی نیمکت تیم هایی چون پاری سن ژرمن، اینتر و منچستریونایتد نیز شنیده شده، اما هنوز تواقفی در این خصوص حاصل نشده است. البته به نظر می رسد فلورنتینو پرز قصد دارد تا چند بازی دیگر و دیدارهایی چون سویا، گلادباخ و اتلتیکومادرید به زیدان فرصت بدهد، اما اگر این روند ادامه یابد احتمالا تا پایان سال 2020 شاهد جدایی زیزو خواهیم بود. آنگاه مکس آلگری نیز یکی از گزینه های هدایت رئال مادرید در ادامه فصل خواهد بود.

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی) زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری سرمربی زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید مکس آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو

کونسیسائو، آموریم و فونسکا گزینه های جدی هدایت میلان هستند

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی پرتغال پورتو ممکن است قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و به عنوان جانشین استفانو پیولی راهی میلان شود.

به گزارش مانوئله بایوکینی از اسکای و با تایید جانلوکا دی مارتزیو، میلان پس از بررسی مشخصات پائولو فونسکا، اخیرا با سرجیو کونسیسائو تماس گرفته است. به نظر می رسد سرمربی پورتو تمایل به ترک این باشگاه پرتغالی دارد. در واقع کونسیسائو گزینه محبوب پینتو داکوستا، رئیس قبلی پورتو بود و به همین دلیل قراردادش اخیرا تا 2028 تمدید شد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست پورتو، اکنون وضعیت او نیاز به حل و فصل شدن دارد. در قرارداد این مربی 49 ساله با دراگون بندی وجود دارد که در صورت فراهم نبودن شرایط همکاری او می تواند یک طرفه آن را فسخ کند. کونسیسائو به خاطر سبک بازی، تجربه بین المللی، شخصیت و مهارتش در رشد دادن جوانان یکی از گزینه های محبوب سران روسونری محسوب می شود.

گزینه جدی دیگر میلان روبن آموریم، سرمربی کنونی اسپورتینگ لیسبون به حساب می آید. با این حال ورود او به میلان به ویژه از نظر مالی دشوارتر است. علاوه بر این، سرمربی 39 ساله تمایل به ماندن در پرتغال دارد مگر اینکه پیشنهاد فوق العاده ای از راه برسد. دی مارتزیو می گوید در حال حاضر هیچ تماسی بین باشگاه ایتالیایی و آموریم برقرار نشده است. تا امروز آنتونیو کونته و روبرتو دزربی نیز گزینه های میلان نبوده اند و مذاکراتی نیز با آنها وجود نداشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون