Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:34:08 GMT

برد دو ستاره ای تراکتور مقابل مس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۳۹۱

برد دو ستاره ای تراکتور مقابل مس (عکس)

تراکتور با درخشش دو ستاره خود از سد مس گذشت.

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد مس رفسنجان گذشته و اولین برد فصل را کسب کند. این تیم در شرایطی موفق شد میزبان خود را شکست دهد که مس رفسنجان خطرات زیادی روی دروازه اش ایجاد کرد و در خط دفاعی هم فرصت زیادی به سرخ پوشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به شرایط یاد شده، تراکتوری ها در ترکیب خود دو ستاره داشتند که توانستند دو نقطه قوت میزبان را در بهترین زمان های ممکن خنثی کرده و تیم شان را به سمت برد سوق دهند. محمدرضا اخباری در درون دروازه و محمد عباس زاده در خط حمله، دو ستاره ای بودند که باید برد تراکتور را پای آنها نوشت.

 

 

محمدرضا اخباری در درون دروازه تراکتور برای رقم زدن دومین کلین شیت فصل خود کار سختی داشت. مسی ها با توجه به شرایطی که در جدول داشتند، برای برد از جان مایه گذاشتند و موقعیت های بسیار خطرناکی روی دروازه تراکتور خلق کردند. عکس العمل های دیدنی اخباری اما به خوبی راه دروازه را بر مسی ها بست تا تراکتور با خیال راحت از بابت دروازه خود، در واپسین دقایق به گل برسد.

 

گلزن تراکتور در این دیدار محمد عباس زاده بود. او تک  گل سه امتیازی تیمش را در شرایطی به ثمر رساند که مس رفسنجان در طول 85 دقیقه حتی یک بار هم اجازه خلق موقعیت به تراکتور نداده بود. مهاجم سرخ پوشان اما با توجه به تجربه و شم گلزنی بالای خود از تک موقعیت نصف و نیمه ای که در دقیقه 86 به دست آورد نهایت استفاده را برد و دروازه حریف را با ضربه ای غیر قابل مهار باز کرد.

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور دو ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با پذیرش شکست مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها باید به این باخت حساب‌شده نگاه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوب و با فشار بالایی برای ما بود. ما خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متأسفانه گل بدی خوردیم که البته گل زیبایی بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، به دلیل متراکم بازی کردن صنعت نفت بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. توپ را خوب به کناره‌ها می‌رساندیم، اما در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی به آن شکلی که باید و شاید خوب نبودیم.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی ادامه داد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضدحملات هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع از این لحاظ که باید این تجربه‌ها را داشته باشیم، بازی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و باید حساب‌شده و فکرشده به این بازی نگاه کنیم و ببینیم در کجا مشکل داشتیم. کمبود بازیکن هم کمی دست‌مان را برای ایجاد تغییرات بسته بود. در مجموع به صنعت نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد