Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن کشتار کشاورزان بیگناه ایالت بورنو این کشور توسط تروریست‌های بوکوحرام، اعلام کرد که این گروه تروریستی به هیچ وجه نماینده مسلمانان نیست.

به گزارش ایرنا، در بیانیه‌ای که از سوی دفتر شیخ ابراهیم زکزاکی روز چهارشنبه منتشر شده است و نسخه‌ای از آن در حساب رسمی این دفتر در توییتر قرار گرفته، آمده است: آنها (بوکوحرام) به هیچ وجه نماینده اسلام نیستند در حقیقت آنها توسط نیروهایی ایجاد شده‌اند که تصمیم دارند چهره صلح آمیز اسلام را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده که افزایش حملات تروریستی و آدم ربایی آخرین نمونه از اقدامات رژیم حاکم بوهاری در نیجریه است و این رژیم به جای محافظت از جان و مال مردم که وظیفه هر دولتی بوده، در تلاش برای کشتن و از بین بردن معیشت مردم بیگناه است.

این بیانیه افزوده است: چنین اقداماتی برای کسانی که خواستار اجرای عدالت در سراسر کشور هستند موضوع جدیدی نیست و حتی اخیرا معترضان صلح طلب به دلیل اعتراض مسالمت آمیز به ادامه بازداشت غیرقانونی شیخ زکزاکی در «آبوجا» مورد حملات بیرحمانه عوامل امنیتی قرار گرفته‌اند.

گروه تروریستی بوکوحرام روز یکشنبه به کشاورزان روستای «گارین کواشبه» در ایالت بورنو نیجریه که در حال کار در مزارع برنج بودند، حمله کردند و دستکم ۱۱۰ کشاورز را بی‌رحمانه کشتند و شمار زیادی را نیز زخمی کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/003BSP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیخ زکزاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دیگر خبرها

  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه