Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:09:44 GMT

آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۹۹۳۷

آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است

به گزارش خبرگزاری مهر محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است.

وی تاکیدکرد: با این حال، در مناطق نارنجی مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال بوده و بر فرآیند آموزش‌های حضوری نظارت خواهند کرد.

حاجی میرزایی تصریح کرد: دانش آموزان امروز، مدیران بخش‌های مختلف فردای جامعه هستند؛ بنابر این هرچقدر دانش آموزان سالم‌تر و توانمندتری داشته باشیم، می‌توانیم جامعه سالم‌تری داشته باشیم

وی با بیان اینکه هرچند آمار اعتیاد در مدارس نسبتاً پایین است اما خطر بسیار بزرگی است، اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در آموزش و پرورش با هدف افزایش آگاهی و توانمندی والدین، طراحی و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش افزود: این طرح در زمان حاضر به دلیل ملاحظات بهداشتی مختص شرایط کرونایی در بستر شبکه شاد ارائه می‌شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: محتوایی در این زمینه تولید شده و در کانال‌های شبکه شاد بارگذاری شده است و در اختیار دانش آموزان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرد.

وی در پایان تاکیدکرد: بخش مهم طرح یاریگران زندگی دانش آموزان هستند که در آن گروه هم‌سالان از یکدیگر مراقبت می‌کنند و آگاهی‌هایی را دریافت می‌کنند تا بتوانند به دوستانشان کمک کنند.

کد خبر 5086793

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی محسن فخری زاده ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر محدودیت های کرونایی تذکر به شهردار تهران سازمان تامین اجتماعی امداد رسانی وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی وضعیت معابر ستاد ملی مقابله با کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود