Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ضمن تقدیر از ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌هایی که در راستای اجرای این طرح فعالیت دارند به تشریح راهبرد‌های ۷ گانه طرح شهید سلیمانی و اقدامات انجام شده با توجه به اهداف راهبرد‌ها پرداخت و گفت : "راهبرد نظارت و پایش" با هدف تشدید نظارت بر چگونگی اجرای دستورالعمل های بهداشتی در واحد‌های صنفی مختلف و اعمال قانون در این واحد‌ها توسط تیم‌های مربوطه محقق می شود و در این راستا حدود ۵۰۰ مورد بازدید صورت گرفته است و اصناف نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی شخصی و عمومی در محل فعالیت خود را فرا میگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: جلسات برون بخشی و درون بخشی متعددی جهت اجرای راهبرد‌های ۷ گانه در شهرستان هرسین برگزار شده است.

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان هرسین افزود: " تست گسترده، هدفمند و هوشمند " با هدف شناسایی بیماران کرونایی بصورت رایگان و با مراجعه به درب منازل مردم توسط تیم آموزش دیده انجام میشود و در این راستا و تا روز سه شنبه یازدهم آذرماه حدود ۱۴۲ مورد تست pcr در شهرستان هرسین انجام گرفته است.

کنجوریان افزود: " بیماریابی فعال، قرنطینه سازی و رهگیری هوشمند " راهبرد شماره ۳ طرح شهید سلیمانی است و بر همین اساس و با ارائه آموزش‌های لازم اعضای خانواده بیمار با چگونگی انجام قرنطینه خانگی و اجرای دستورالعمل ها برای محافظت از خود در برابر بیماری بصورت علمی آشنا می شوند و تا زمان بهبودی بیمار تیم مربوطه پیگیر وضعیت بیمار و خانواده او قرار میگیرد.

 فرماندار هرسین گفت: "آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی" رکن چهارم طرح شهید سلیمانی است و بر همین اساس آموزش‌های لازم از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای، توزیع تراکت، نصب بیلبورد، بنر و ظرفیت‌های دیگر به مردم و خانواده‌های درگیر کرونا اطلاع رسانی می‌شوند.

"حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر" رکن و راهبرد پنجم طرح مقدس شهید سلیمانی است و کنجوریان در توضیح این راهبرد چنین ادامه داد: بر اساس این راهبرد، تیم اجرا کننده با ارائه بسته‌های معیشتی و بهداشتی از خانواده‌هایی که بیمار کرونایی یا زمینه‌ای دارند حمایت می‌کند و به همین منظور و با محوریت سپاه ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان در حال توزیع است.

او ادامه داد: پیگیری وضعیت افراد دارای بیماری زمینه‌ای و سالمندان pcr مثبت توسط تیم پیگیری کننده راهبرد پنجم انجام میشود.

کنجوریان گفت: تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها، تقویت فرایند درمان سرپابی و کاهش حداکثری موارد بستری، تجویز دارو‌های درمان سرپایی مطابق پروتکل‌های کشوری جهت بیماران pcr مثبت و ct مثبت راهبرد‌های شماره ۶ و ۷ طرح شهید قاسم سلیمانی می‌باشد.

رئیس طرح شهید قاسم سلیمانی شهرستان هرسین از تجهیز نقاهتگاه بیماران کرونایی با ظرفیت ۳۰ تخت در این شهرستان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده ظرفیت بستری در این نقاهتگاه افزایش می‌یابد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی شهرستان هرسین راهبرد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان