Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف شهرخودرو مشهد رفت و توانست حریف خود با 3 گل شکست بدهد تا 8 امتیازی شود و به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی، احمد نورالهی و میلاد سرلک در این رقابت موفق به گلزنی شدند.

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان بهترین مربی منطقه غرب آسیا معرفی شد، توانست در جدال با سیدمهدی رحمتی، سرمربی جوان تیم شهرخودرو، سربلند بیرون بیاید تا به فکر روزهای آتی باشد. یحیی امیدوار است با پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

بازنده هفته: ماشین‌سازی

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر میزبان گل‌گهر سیرجان بود و این رقابت را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد تا در قعر جدول رده‌بندی یک امتیازی باقی بماند. سفیدپوشان برای رهایی از این وضعیت راهی ندارند جز اینکه در دیدارهای آینده نتایج خوبی را به‌دست آورند.

ستاره هفته: طالب ریکانی

طالب ریکانی، بازیکن خط میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که عملکرد خوبی در لیگ بیستم داشته است، در بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان موفق شد تک گل 3 امتیازی صنعت را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا بازهم توانایی‌های خود را نشان بدهد. ریکانی با چهارگل به صورت مشترک با گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر سیرجان در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

اخراج هفته: کارلوس کی‌روش

فدراسیون فوتبال کلمبیا اعلام کرد با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور قطع همکاری کرد. کلمبیا در بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر با کسب چهار امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد. کی‌روش پیش از این هدایت تیم ملی ایران را عهده‌دار بود.

ناکام هفته: آرمان رمضانی

آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار با شهرخودرو مشهد از ابتدا به میدان رفت، در امر گلزنی ناکام بود و نتوانست دروازه حریف را باز کند. رمضانی در نیمه نخست و نیمه دوم، دو فرصت حتمی را از دست داد تا حسرت موقعیت‌های از دست رفته را بخورد.

شوک هفته: شیخ دیاباته

شیخ دیاباته، آقای گل فصل قبل لیگ برتر در تمرین استقلال پیش از بازی مقابل پیکان با مصدومیت دوقلوی پای چپ روبه رو شد و طبق اعلام پزشک استقلال حداقل 3 هفته از میادین دور خواهد بود. در واقع دیاباته تا پایان آذر نمی‌تواند برای استقلال بازی کند و علاوه بر دیدار با پیکان بازی‌های استقلال با صنعت‌نفت، شهرخودرو و ذوب‌آهن را از دست داده است و قطعا غایب خواهد بود.

پیشنهاد هفته: هفته پنجم لیگ برتر

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود. در مهم‌ترین بازی‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران میزبان پرسپولیس تهران است و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از صنعت نفت آبادان پذیرایی خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد