Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس موفق شد در خانه خود با سه گل دیناموکیف را مغلوب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یوونتوس بر خلاف سری آ در لیگ قهرمانان در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و این تیم امشب در تورین موفق شد با سه گل عناصر هجومی خود تیم دیناموکیف اوکراین را شکست دهد. یوونتوس برای صدرنشین شدن باید در نوکمپ بارسلونا را مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هشت می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه فدریکو کیه زا بعد از برخورد به پوپوف با اختلاف کمی از کنار دروازه دینامو به بیرون رفت.

اما در دقیقه 20 یوونتوس به گل اول دست یافت. روی ارسال الکس ساندرو از سمت چپ بود که فدریکو کیه زا با یک ضربه سر دقیق موفق شد دروازه بوچان را به زیبایی باز کند.

دقایقی بعد و روی پاس رودریگو بنتانکور بود که کریستیانو رونالدو تا آستانه زدن گل دوم یوونتوس نیز پیش رفت، اما ضربه ستاره پرتغالی با بدشانسی به دیرک دروازه دینامو برخورد کرد.

در دقیقه 41 سیگانکوف درون محوطه یوونتوس فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او با مهار ووچیک شزنی همراه شد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 یوونتوس به اتمام رسید.

در اوایل نیمه دوم و روی ارسال یک ضربه کرنر بود که دینامو فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه پوپوف با عکس العمل تماشایی شزنی همراه شد.

اما در دقیقه 58 یوونتوس به گل دوم دست یافت. ارسال کیه زا با دفع ناقص بوچان همراه شد و توپ در نهایت در مقابل کریستیانو رونالدو افتاد تا او در دهانه دروازه به راحتی موفق به گلزنی شود.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 67 یوونتوس باز هم به گل رسید. ارسال زمینی کیه زا در وسط محوطه به آلوارو موراتا رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق موفق به گلزنی شد.

در دقیقه 78 و روی حرکت فدریکو برناردسکی از سمت چپ بود که یوونتوس باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما دروازه دینامو ضربه آرتور را مهار کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی اثری نداشت و در نهایت یوونتوس با سه گل دیناموکیف را شکست داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یوونتوس دیناموکیف فوتبال لیگ قهرمانان اروپا اما ضربه کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی

به گزارش قدس آنلاین، در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌وچهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، ‌جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالی است که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آنها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آنها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵
کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰
منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰
اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!