Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت‌وگو با موضوع کرونا با امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی ریاست اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت تلفنی گفتگو کرد.

امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به کرونا گفت:‌ با همکاری بسیار خوب هموطنان در رعایت پروتکل ها و تعطیلی شهرهای قرمز و کاهش تردد در شب ها، آمار رو به کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما نباید فکر کنیم این کار تنها راه مبارزه با کرونا است.

* تداوم محدودیت ها در هفته های آینده در شهرهای قرمز

وی ضمن تاکید بر تداوم این روند در هفته های آینده در شهرهای قرمز اظهار کرد: هر شهری که نارنجی بشود با توجه به اینکه مردم باید کار خود را انجام دهند، بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا از شدت این دستورات کم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکرار دستورالعمل ها و هشدارها برای فرهنگ سازی است، تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده در علم همه گیر شناسی، بیماری های مسری و حاد تنفسی در چند سال آینده بشر را درگیر خواهد کرد و اگر ما این تکرارها را در رده ها و مسئولین مختلف انجام می دهیم برای این است تا فرهنگی ایجاد شود تا بتوانیم با بیماری قرن مقابله کنیم و تنها راهش پیشگیری است.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش ج. ا.ا متذکر شد: اطلاعاتی که راجع به تولید واکسن و تولید دارو می شود مسایلی است که هنوز به مرحله اجرا نرسیده و ما مجبوریم فقط به فکر پیشگیری و پیش بینی باشیم و با رعایت کردن همین دستورالعمل های تکراری بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم کما اینکه نتیجه اش را در این دو هفته دیدیم که با رعایت کردن این مسایل می توانیم فوت هموطنان را کاهش دهیم و از شدت بیماری بکاهیم و تخت های بیمارستانی مان را خالی نگه داریم.

وی تاکید کرد: همه اینها نتیجه این تکرارها است و باید بیماری را جدی بگیریم و بدانیم اگر این اقدامات را انجام ندهیم بیماری از کنترل ما خارج خواهد شد. ما هرچه بیشتر سخت گیری کنیم و پروتکل های را با نظارت بیشتری انجام دهیم، قطعا نتیجه بهتری می گیریم.

* نیازمند ساماندهی تردد خودروها هستیم

امیر موذنی در رابطه با تردد برخی از خودروها با وجود محدودیت زمانی اعلام شده، گفت:‌ مشاغل بسیار متعددی هستند که نیاز به تردد دارند و لازم است که ساماندهی خوبی انجام شود تا افرادی که نیاز به تردد دارند با مجوز تردد کنند.

* فروکش بیماری کرونا در اسفند ماه به شرط استمرار محودیت ها تا دو هفته آینده

وی در خاتمه در رابطه با کاهش بیشتر مبتلایان به کرونا در کشور اظهار کرد:‌ امیدوارم اگر صبوری به خرج دهیم و یک الی دو هفته دیگر روند منع ترددها و سخت گیری هایی که در این دو هفته انجام شد صورت بگیرد، بسیار تاثیرگذار است. پیش بینی ها این است که اگر این روند را ادامه دهیم در اسفند ماه این بیماری فروکش خواهد کرد.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1082623 برچسب‌ها بهزاد موذنی کرونا ویروس کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا کرونا ویروس کرونا دستورالعمل ها دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم