Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@07:54:46 GMT

آقاس ستاره علاقه اش را به پرسپولیس نشان داد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۵۹۹

آقاس ستاره علاقه اش را به پرسپولیس نشان داد

وینگر با اخلاق قرمز پوشان پایتخت گفت: چیزی مهم‌تر از قهرمانی پرسپولیس برای من وجود ندارد. تا با این جمله علاقه اش را به پرسپولیس نشان دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون شک یکی از بهترین‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا وحید امیری بود. وحید امیری که هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی جزو بهترین‌های فوتبال ما به حساب می‌آید به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در بازی فینال همراهی کند به همین دلیل در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به زمین آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برد پرگل پرسپولیس مقابل شهرخودرو فرصتی دست داد تا با وحید امیری گفت‌وگویی انجام دهیم که در ادامه می‌خوانید.

از بازی با شهرخودرو شروع کنیم.

خدا را شکر بعد از تساوی در مسجد سلیمان یک نمایش عالی مقابل شهرخودرو داشتیم و به نظرم کاملاً مستحق برد در این بازی بودیم. بچه‌ها در هر دو نیمه فوق‌العاده کار کردند و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. فکر می‌کنم با این سه امتیاز شرایط‌مان در جدول هم بهتر شد. امیدوارم همین روند را در بازی‌های پیش رو ادامه دهیم و بتوانیم با کسب سه امتیاز دل هوادارانمان را شاد کنیم.

در دو بازی اخیر نیمکت‌نشین بودی که این موضوع به خاطر محرومیت تو در بازی فینال بود.

بله خب متأسفانه از بازی فینال محرومم و کادر فنی هم قصد دارد سیستم‌های مختلف را در این چند هفته امتحان کند که طبیعی است. من خودم همه تلاشم را می‌کنم که در تمرینات حریف خوبی برای بازیکنان اصلی باشم تا آنها هم به خوبی آماده شوند. مطمئن باشید هر کسی جای من در ترکیب قرار بگیرد بهترین نمایش را ارائه خواهد کرد و به امید خدا دست پر از قطر برخواهیم گشت.

ولی هواداران با توجه به تجربه و آمادگی بالای تو خیلی حسرت نبودنت را می‌خورند.

هواداران لطف دارند ولی باور کنید همه بچه‌ها هر چه دارند می‌گذارند تا بهترین اتفاق در ٢٩ آذر برای پرسپولیس رقم بخورد. برای خودم هیچ چیز مهم‌تر از قهرمانی پرسپولیس نیست و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بعد از سال‌ها نماینده فوتبال ایران بتواند قهرمان آسیا شود. از همه هواداران هم می‌خواهم ما را دعا کنند تا بتوانیم با جام قهرمانی به ایران برگردیم. ضمن اینکه من خودم هنوز امیدوارم بتوانم در فینال بازی کنم و بخشیده شوم. معلوم نیست کدام تیم به فینال می‌آید ولی امیدوارم محروم داشته باشد و با توافق دو تیم و موافقت AFC بخشیده شویم.

در بازی با شهرخودرو یک پاس عالی به بشار دادی ولی او نتوانست دروازه خالی را باز کند. همین موضوع هم باعث ناراحتی تو شد.

بله اعتراف می‌کنم از دست بشار ناراحت شدم. کاش بشار به جای اینکه چیپ ضربه می‌زد توپ را محکم شوت می‌کرد تا تیم به گل می‌رسید. البته این مسائل پیش می‌آید و در فوتبال طبیعی است و مهم این بود که تیم به پیروزی رسید.

پرسپولیس طی چند وقت اخیر دچار تغییرات مدیریتی شد؛ عملکرد مدیریت جدید را چطور می‌بینی؟

خب مدیران جدید هم دارند تلاش می‌کنند مشکلات را رفع کنند و دست‌شان هم درد نکند. به هرحال مبلغی به تیم پرداخت شد و امیدوارم حمایت‌ها از پرسپولیس ادامه داشته باشد و ما بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس وحید امیری پرسپولیس لیگ برتر وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برای ما مهم این است که به هر مرحله جام حذفی مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهران موسوی بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر. بازی عجیبی بود. اگر بخواهیم ضربات پنالتی را هم محاسبه کنیم سه مرتبه در این مسابقه کامبک زدیم. خدا را شکر این تماشاگرانی که آمدند برای ما سنگ تمام گذاشتند و با خوشحالی از ورزشگاه خارج شدند. خدا را شکر بازی امروز ما با نتیجه همراه شد و دوباره پرسپولیس را حذف کردیم.

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

 

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم در مورد اعتراض اعضای تیمش روی صحنه گل اول پرسپولیس و برخورد ارونوف با وی، افزود: در آن صحنه خیلی به داور اعتراض کردیم. به زعم ما خطا بود، اما به زعم داور اینطور نبود. آنهایی که روی نیمکت بودند مشاهده کردند که واقعاً ارونوف مرا هُل داد. الان در مورد داوری چیزی بگوییم با محرومیت مواجه می‌شویم، ولی واقعاً کمبود VAR از همه جهت مشخص است. حالا هم نمی‌گویم اشتباه داور عمدی بود، ولی واقعاً آن صحنه خطا بود. اگر کمک داور ویدیویی وجود داشت این مشکلات حل می‌شد.

«وقتی آلومینیوم از پرسپولیس دو گل دریافت کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم شما برنده شود.»، موسوی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما نقطه مقابل این بازی را هم داشتیم، ما در بازی مقابل استقلال خوزستان که 2 بر صفر جلو بودیم، 3 بر 2 شکست خوردیم. آقای حسینی در رختکن این را گفت که در فوتبال ممکن است هزار اتفاق بیفتد. بازیکنان ما در 90 دقیقه و 120 دقیقه تلاش خود را کردند. خدا را شکر زحمات ما به نتیجه نشست و با تمرکز توانستیم پنالتی بزنیم. گلر ما در ضربات پنالتی خوب عمل کرد و توانستیم نتیجه را برای خودمان بکنیم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم اراک می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: از الان پیش‌بینی کردن درست نیست، ولی پله، پله جلو می‌رویم. در جام حذفی هر بازی یک فینال است و مهم این است که به نقطه آخر برسید، چون اگر به نقطه آخر برسید و جام نگیرید، یک شکست خورده بزرگ هستید. برای ما مهم این است که به هر مرحله مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند