Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:32:23 GMT

حضور مسافران در روستاهای مهریز ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۷۹۵

حضور مسافران در روستاهای مهریز ممنوع شد

رضا زارع زاده مهریزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا و تامین حفظ سلامتی خود از حضور در روستاهای دهستان‌های ارنان، میانکوه، بهادران، تنچگنار و خورمیزات پرهیز کنند.

وی ادامه داد: طبق مقررات با همکاری مسوولان، نیروی انتظامی به طور جد با ترددهای غیرضروری در مسیر مناطق ییلاقی منطقه به خصوص در روستاهای بخش مرکزی و چشمه غربال بیز و دیگر تفرجگاه‌های شهرستان برخورد و اعمال مقررات قانونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر روستاهای کوهپایه‌ای شهرستان های مهریز و تفت در دامنه ارتفاعات شیرکوه استان یزد قرار دارد و مرتفع ترین قله آن ۴۰۷۵ متر ارتفاع دارد و دربرخی روزهای تعطیل حدود ۲۰۰ هزار نفر به این روستاها سفر  می‌کنند.

مهریز ۶۰۰ اثر تاریخی شناسایی‌ شده دارد و باغ پهلوان پور، قنات حسن‌آباد مشیر و دهنو در فهرست آثار سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) ثبت شده است.

بنای اولیه آن را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی به قبل از اسلام نسبت می‌دهند و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز( چهارشنبه) گفته بود که تاکنون ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده اند که با فوت ۳۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی قطعی به بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۱۲ آذر ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۲۴۶ نفر بستری شدند و با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  تاکنون ۶۸۸ هزار و ۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و پنج هزار و ۸۲۸ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۶ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۶۹۴  آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا روستائیان انتظامی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا روستائیان انتظامی بهداشت و سلامت مهریز ویروس کرونا روستائیان انتظامی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مسافران شمال کشور

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، بارش‌ها برای استان‌های گیلان، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شدید خواهد بود.

اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: نگران سرمازدگی باغات در نیمه شمالی کشور هستیم. تا بامداد روز جمعه کاهش دما ادامه دارد.

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید، برای این مناطق هشدار نارنجی صادر شده و در مسیر ممکن است با ریزش سنگ مواجه شوید.

فردا شدت ناپایداری در شمال شرق کشور بیشتر است و از حضور در اطراف رودخانه‌ها خودداری کنید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904184

دیگر خبرها

  • هوادار - پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین؛ قطعی شد
  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • تابوشکنی در فوتبال ایران؛ ورود آقایان ممنوع!
  • هشدار به مسافران شمال کشور
  • تعیین تکلیف بزرگترین پرونده ثبتی کشور پس از نیم قرن
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت