Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد شامگاه چهارشنبه در برنامه تلویزیونی اظهارکرد: جامعه تحت شرایطی حیات خود را از دست می‌دهد و سرزنده نیست و آن در صورتی است که ظلم و ستم را پذیرفته و زیر بار زور برود.

وی افزود: خداوند در قرآن می فرماید شهادت حیات و زندگی کردن است بنابراین اگر کسی در راه حق و در راه آرمان های دین خود شهید شد، ما آن را از دست نداده ایم بلکه وی زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد گفت: آمریکا و عوامل استکبار تصور می‌کنند با شهادت فخری‌زاده وی تمام شده اما با این کار شهید تکثیر می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: آمریکا غافل است زیرا با این تررو، شهید را از بین نمی‌رود بلکه به هزاران نفر تبدیل شده که هرکدام میدان مانور ای دارند و خدماتی را به مردم ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به حدیثی از امام جواد (ع) افزود: برخی از آدم‌ها به اندازه حیات خود زندگی نمی‌کنند و کسانی هم هستند که حیات آنها و اندیشه آنها بعد از مرگشان تمام می شود؛ ولی دسته سومی هستند که ماندگار بوده و راه و اندیشه آنها ادامه دار خواهد بود.

ولی نژاد با بیان اینکه شهادت انسان را از بین نمی‌برد بلکه وی را ماندگار می‌کند، ادامه داد: آمریکا تصور می‌کند با شهید کردن دانشمندان رشد جامعه را متوقف می‌کند اما شهدای هسته‌ای ما تمام نشده بلکه افراد دیگری مصمم شده تا راه آنها را ادامه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: قبل از انقلاب تعداد شهدای ما کمتر از بعد از انقلاب است و اینجا نکته روشنی وجود دارد و آن این است که منافع آمریکا قطع شده و برای برگشت آن به هر روشی متوسل می شود.

وی افزود: آمریکا سفارتخانه خود را به جاسوس خانه تبدیل کرد و اسناد آن موجود است که به چه میزان به منافقان کمک کرده و از صدام هم حمایت کرد؛ این اقدامات در راستای برگرداندن منافع خود بوده است.

ولی نژاد گفت: امام خمینی (ره) لقمه چرب آمریکا را شناخت و آن را ازدست وی گرفته لذا استکبار برای برگرداندن آن فجایع زیادی آفریده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: آمریکا برای منافع خود می جنگد اما ما برای عزت و سربلندی کشورو خودمان می‌جنگیم پس آمریکا همچنان دشمن و شیطان بزرگ است.

وی گفت: تنها راه نجات و پیشرفت کشور گوش به فرمان رهبری بودن است زیرا ایشان دیده بان هوشیار و بیدار هستند.

کد خبر 5086812

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان محسن فخری زاده ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای بارش برف بوشهر گرگان شهرستان کرج شهرکرد ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام

دریافت 41 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6096893

دیگر خبرها

  • فقدان مرحوم ماموستا فخری یک ضایعه بود
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام