Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- چندی قبل زن جوانی که از مدل‌های اینستاگرامی بود با شکایت به پلیس گفت مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی آشنا شدم و بعد از مدتی اردشیر از من درخواست ازدواج کرد.

او گفت روز حادثه او برای صحبت به خانه من آمد اما با زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و طلا و جواهراتم را به سرقت برد. او از من فیلم سیاه تهیه کرد و بعد هم گفت اگر شکایت کنم تصاویر و فیلم‌ها را منتشر می‌کند و من تنها قربانی اش نبوده‌ام و دختران و زنان جوان زیادی قربانی او شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شکایت زن جوان به‌نام فرنگیس، تحقیقات به دستور بازپرس ویژه سرقت آغاز شد. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت مأموران موفق شدند رد اردشیر را در خانه‌ای در حال ساخت در پایتخت بزنند.
با هماهنگی‌های قضایی مأموران راهی ساختمان نیمه ساز شده و اردشیر را بازداشت کردند.
اردشیر در تحقیقات منکر آزار و اذیت شد و گفت: من به درخواست فرنگیس به خانه‌اش رفتم و هیچ آزار و اذیتی در کار نبود. اما با دیدن وسایل خانه‌اش و وضع مالی خوبی که داشت وسوسه سرقت به جانم افتاد.
او ادامه داد: با تهدید طلا و جواهراتش را سرقت کردم و به شهرستان محل زندگی‌ام رفتم. طلاها را ۱۱ میلیون تومان فروختم و بدهی هایم را پرداخت کردم. من با هیچ زن و دختر دیگری تا حالا رابطه نداشته‌ام و اصلاً فیلم و عکسی هم تهیه نکردم فقط اینها را گفتم تا او بترسد و شکایت نکند.
به‌دنبال اعتراف مرد جوان، بازپرس دادسرای ویژه سرقت دستور ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!

سیدخلیل سجادپور در روزنامه خراسان نوشت:حدود ساعت ۱۴ روزگذشته، مرد جوانی سراسیمه و نگران به طرف خیابان ۱۷ شهریور مشهد حرکت کرد تا از ماجرای وحشتناکی که خواهرش او را مطلع کرده بود، باخبر شود، اما وقتی به منزل برادرش در کنار پارک رسید با صحنه دلهره آوری روبرو شد و با دستانی لرزان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. طولی نکشید که گروهی از نیرو‌های انتظامی به سرپرستی سرهنگ علی ابراهیمیان (رئیس کلانتری شهید نواب صفوی) عازم خیابان ۱۷ شهریور شدند و با حکم قضایی به بررسی ماجرا پرداختند. آنان صحنه‌ای از یک جنایت هولناک را دیدند که مرد ۳۶ ساله‌ای مقابل چشمان دو دختر خردسالش رقم زده بود. به همین خاطر بلافاصله مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و به حفظ صحنه جنایت پرداختند.

 دقایقی بعد قاضی «محمود عارفی راد» به همراه گروهی از عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه رسیدند وبدین ترتیب بررسی‌های تخصصی وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد حاکی از آن بود که «امیر-ز» به دلیل نامعلومی روی پیکر همسرش نشسته و پس از آن که سر او را به کف اتاق و اطراف کوبیده، با چاقو به جان وی افتاده و او را به قتل رسانده است. در همین حال دو دختر ۴.۵ و ۶ ساله وی که شاهد این صحنه وحشتناک بودند، از شدت ترس فقط اشک می‌ریختند و گریه می‌کردند که پدر متوجه آنان شده و چند سیلی هم به گوش دخترش نواخته است تا او را ساکت کند.

بررسی‌های مقدماتی در صحنه جنایت، بیانگر آن بود که متهم به قتل شب قبل دست به جنایت زده است و تا ظهر روز بعددرحالی کنار جسد همسرش نشسته که فرزندانش تنها شاهد این ماجرای تکان دهنده بوده اند. به همین دلیل قاضی عارفی راد بی درنگ دستور انتقال کودکان به مرکز روانپزشکی بهزیستی را صادر کرد تا دختران خردسال با مهارت‌های روانپزشکی این صحنه هولناک را از خاطر ببرند. از سوی دیگر نیز تحقیقات درباره علت وانگیزه این جنایت با دستورات ویژه قضایی ادامه یافت و به گونه‌ای که احتمال می‌رود علایمی از اختلال شخصیتی در متهم وجود داشته باشد به همین دلیل قاضی ویژه قتل عمد دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی را صادر کرد، اما متهم در بازجویی‌های اولیه مدعی شد که به خاطر پختن غذا با همسرش درگیر شده است!  تحقیقات بیشتر دراین باره زیر نظر سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • افشای نقشه زن جوان برای همسرش! 
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • قتل مرد جوان در لواسان
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • قتل دوست صمیمی با مصرف قرص روانگردان
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا