Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:20:10 GMT

تست کرونا در منزل غرب تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۹۶۵

تست کرونا در منزل غرب تهران

آیا با روش‌های تست کرونا در منزل غرب تهران آشنا هستید؟ بیایید با هم کمی ویروس کرونا را دور بزنیم و او را از رسیدن به خواسته هایش نا امید کنیم. حتما می‌پرسید چگونه؟ با روش های تست کرونا در منزل غرب تهران ! ویروس کرونا بیش از هر جای دیگری در مراکز پر رفت و آمد و پر تردد مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی کمین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال که دیگر دستش برایمان رو شده است، باید تا حد امکان از حضور در این مراکز اجتناب کنیم. افرادی ‌که علائم ابتلا به بیماری کووید-19 را در خود مشاهده می کنند، در مراجعه یا عدم مراجعه به بیمارستان ها مردد هستند.

از طرفی آلودگی این محیط و از طرف دیگر اهمیت تشخیص زودهنگام این بیماری، افراد را بر سر دو راهی رفتن و نرفتن به آزمایشگاه قرار می دهد. نگران نباشید راه سومی هم وجود دارد؛ ماندن در خانه و انجام تست کرونا در منزل غرب تهران! اخیرا روش های تست کرونا در منزل غرب تهران تا حدودی استرس افراد را کاهش داده است. روش هایی که در آزمایش کرونا در منزل غرب تهران استفاده می شوند، همان متدی هستند که در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرند. حضور در خانه برای انجام آزمایش می تواند دقت آزماش را نیز بالا ببرد که در ادامه بیشتر درمورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

این روش بدون شک در قطع زنجیره کرونا نیز کمک قابل توجهی خواهد کرد. چرا که اگر پاسخ آزمایش فرد مشکوک مثبت باشد، فرد وارد قرنطینه می شود و مانع انتقال ویروس به سایرین خواهد شد. در ادامه به بررسی روش‌های آزمایش کرونا در منزل خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

 

آیا از اهمیت تست کرونا در منزل غرب تهران مطلع هستید؟

قطعا از اهمیت ماندن در خانه و عدم خروج از منزل برای انجام کارغیر ضروری به‌خوبی مطلع هستید. شاید با خود این فکر را بکنید که انجام آزمایش کرونا کار غیر ضروری ای نیست. بله اما در شرایطی که می توان ازخدمات آزمایش کرونا در منزل کرج و تهران استفاده کرد، انجام آزمایش در مراکز درمانی کار غیر ضروری محسوب می شود. ویروس کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و ثابت شده است که افراد جوان، کودکان، ورزشکاران و افرادی که بیماری و مشکلی ندارند نیز با این بیماری از پای در آمده اند. خروج از منزل و حضور در اجتماع از دلایل اصلی ابتلا به کرونا‌ست. این ویروس قدرت سرایت بالایی دارد‌. روزبه‌روز نیز بر قدرت او افزوده می‌شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده، تنها راه در امان ماندن از گزند این ویروس، ماندن در خانه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. افرادی‌که برای انجام کارهای ضروری مجبور به خروج از منزل هستند، باید حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند. همان گونه که می دانیم بیماری کرونا درمان مشخصی ندارد و نتایج تولید واکسن برای این ویروس تا کنون ناموفق یوده اند.

آیا می‌دانید ممکن است شما مبتلا به کرونا باشید ولی هیچ علائمی در خود نداشته باشید؟

در این صورت شما ناقل بیماری محسوب می‌شوید و ممکن است عزیزان و اطرافیان خود را به این ویروس آلوده کنید. کودکان و سالمندان به مراقبت‌های بیشتری نیاز دارند و بر اساس تحقیقات صورت گرفته، افرادی که زمینه بیماریدهایی مانند ناراحتی های قلبی عروقی، تنفسی، کلیوی و دیابت دارند، بیشتر در خطر عوارض شدید پس از ابتلا به کووید-19 هستند.

پس برای حفظ جان عزیزانمان واجب است که موارد بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل های اعلام شده از سوی سازمان های متولی را رعایت کنیم. درضمن ما در قبال کادر درمان نیز مسئول هستیم؛ چرا‌که این افراد برای نجات ما در مشقت هستند. هنگامی‌که علائم ابتلا به این بیماری در شما ظاهر می شود، بهتر است در خانه بمانید و به کمک روش های تست کرونا در خانه غرب تهران از وضعیت خود مطلع شوید.

در ادامه روش‌های تست کرونا در خانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

انواع مختلف تست کرونا در منزل غرب تهران

در حالت کلی تست کرونا در منزل به دو روش PCR و آنتی‌بادی یا همان روش های سرولوژی انجام می‌شود. البته تست آنتی‌بادی ابتلا به این بیماری را در گذشته فرد نیز نشان می‌دهد. اگر فردی در گذشته به این بیماری مبتلا شده باشد، دو حالت دارد یا هم اکنون نیز علائم وجود بیماری در او وجود دارد و شخص ناقل است یا به‌طور کامل بهبود یافته است.

در روش PCR تست کرونا نمونه گیری از مخاط بینی یا بزاق موجود در انتهای حلق صورت می‌گیرد. به ‌این شکل که این مایعات توسط سوآب خارج می شود و برای انجام مراحل آزمایشگاهی مخصوص به مراکز درمانی یا آزمایشگاه ها انتقال داده می شود. این روش، ابتلای لحظه ای به کرونا را اثبات می‌کند. اگر شخصی در گذشته به این ویروس مبتلا شده باشد، از این طریق مشخص نخواهد شد. ممکن است گاهی فرد ناقل ویروس باشد و تست PCR او منفی شود. این پاسخ را در اصطلاح جواب منفی کاذب می نامند و دقت در نمونه گیری و انجام اقدامات آزمایشگاهی می تواند خطای آزمایش را کاهش دهد.

در تست کرونا به روش آنتی بادی، دو نوع کلاس IgM یا IgG مورد بررسی قرار می گیرند. نوع IgM اندکی پس از مواجهه شخص با ویروس در بدن وی و توسط گلبول های سفید تشکیل می شود و ممکن است در چند روز آینده علائم بیماری در این شخص ظاهر شود.

آنتی بادی کلاس IgG پس از حدود سه هفته تشکیل می شود و پیش از آن، به علت غلظت بسیار پایین در خون، قابل بررسی و مشاهده در نمونه نمی باشد. در حالت کلی تست آنتی بادی در صورت مثبت بودن، نشان دهنده ابتلای تازه فرد آزمایش دهنده به ویروس کرونا نمی باشد و فرد انتقال دهنده این بیماری نیست.

 

روش‌های سنتی تشخیص کرونا در منزل غرب تهران

دو روش سنتی برای تشخیص ابتلا به کووید-19 وجود دارد. البته این روش‌ها احتمال بیماری را نشان می‌دهند و قطعی نیستند. اگر خاطرتان باشد در ابتدای ورود ویروس کرونا و پیش از تبیین آزمایش های تشخیصی، روش هایی مانند حبس نفس می توانست نشان دهد آیا فرد مشکوک دچار درگیری ریه ناشی از ابتلا به ویروس کرونا شده است یا خیر.

در روش اول لازم است که شما تعداد تنفس خود را در یک دقیقه محاسبه کنید. اگر در هر دقیقه بیش از 24 بار نفس بکشید، شما مشکوک به ابتلای کرونا هستید.

روش دوم بررسی حس بویایی است که بهتر است. روزی یکبار این تست را انجام دهید. کرونا اخیرا با علائمی مانند از‌دست‌دادن حس بویایی یا چشایی همراه است. لازمه این تست نعناع و روغن نارگیل است. اگر شما بوی نعناع و روغن نارگیل را حس نکنید، مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستید.

مزایای آزمایش کرونا در منزل غرب تهران

تست کرونا در خانه غرب تهران مزایای قابل توجهی دارد. در این بخش به بررسی مزایای استفاده از این روش تزریقی خواهیم پرداخت.

در این روش نیازی به خروج از منزل و در نتیجه آن افزایش خطر ابتلا به ویروس کرونا وجود ندارد. این از اصلی ترین مزایای استفاده از روش تست در منزل غرب محسوب می‌شود.

به دلیل عدم نیاز به حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی در این روش استرس بیمار تا حد زیادی کاهش می یابد. فرد متقاضی آزمایش در خانه یا محل حضور خود قرار دارد و پرستار نمونه گیر به سوی او می شتابد.

استفاده از تجهیزات استریل برای انجام تست کرونا در منزل غرب تهران توسط متخصصین آزمایشگاهی از دیگر مزایای این روش است. پرستار نمونه گیر، نمونه لازم و تعریف شده برای انجام آزمایش را از فرد متقاضی می گیرد و نمونه را به آزمایشگاه می رساند.

رعایت فاصله مورد قبول و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی متخصصین آزمایشگاهی جزو مزایای دیگر این روش محسوب می شوند.

متخصصین و پرستارانی که برای نمونه گیری حاضر می شوند، از ماسک و دستکش یکبار مصرف هنگام انجام تست کرونا در منزل غرب تهران استفاده می کنند.

 

دقت تست کرونا در منزل غرب تهران

یکی از پارامترهای مهمی که در انجام هر آزمایشی به انجام آزمایش اعتبار می بخشد، دقت آزمایش است که برای رسیدن به آن می بایست مجموعه مناسبی را برای دریافت خدمات تست کرونا در منزل غرب تهران انتخاب نماییم.

مجموعه هوم کا ادعا دارد که در دقت تست از آزمایشگاه ها نیز پیشی گرفته است. همان گونه که می دانیم بخشی از مراحل آزمایش کرونا در خانه غرب تهران نیز در آزمایشگاه انجام می شود و تنها نمونه گیری آن در خانه فرد متقاضی صورت می گیرد. هم مرحله نمونه گیری و هم مراحل انجام اقدامات در آزمایشگاه در دقت تست موثر می باشند. مجموعه هوم کا با ارسال پرستاران ماهر و دوره دیده و ارسال نمونه به آزمایشگاه های تخصصی ویروس شناسی طرف قرارداد، دو جنبه مهم دخیل در دقت تست را در نظر گرفته است.

 

هزینه تست کرونا در منزل غرب تهران

بی تردید یکی از مهم ترین فاکتورهای مهم در انتخاب و استفاده از هر خدمتی، قیمت آن است. قیمت هر خدمت درمانی یا مراقبتی متفاوت است و وابسته به مراحل و نوع انجام آن خدمت است.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا هزینه تمام خدمات قابل ارائه خود را بر اساس مصوبات اعلامی از سوی وزارت بهداشت تعیین می نماید و بر همین اساس غالب مردم با درآمدهای متوسط و معمولی نیز توانایی استفاده از خدمات آزمایش کرونا در منزل غرب تهران را خواهند داشت.

هزینه تست کرونا در منزل به شرح زیر است:

 

خدمت

قیمت

تست پی سی آر 24 ساعته

590.000 تومان

تست پی سی آر 12 ساعته

790.000 تومان

تست پی سی آر 48 ساعته

490.000 تومان

تست آنتی بادی 24 ساعته

195.000 تومان

پکیج هوم کا شامل تست آنتی بادی و پی سی آر 24 ساعته

695.000 تومان

 

ماندن در خانه و استفاده از خدمات تست کرونا در منزل غرب تهران

یکی از اصلی ترین راه ها برای قطع زنجیره کرونا ماندن در خانه و رعایت پروتکل های بهداشتی است. بهتر است بیشتر از این فرصت جولان و تاخت و تاز را برای این ویروس موذی فراهم نکنیم. اگر همه ما با هم تلاش کنیم، حتما به نتایج چشم‌گیری در زمینه از ‌بین ‌بردن ویروس کرونا خواهیم رسید.

اگر بنا به دلایل ضروری مجبور به ترک منزل خود هستید، استفاده از ماسک و دستکش را فراموش نکنید. ما مسئول جان خود و عزیزانمان هستیم. بیایید کمی مسئولیت پذیر باشیم. یکی از دلایل خروج از منزل ممکن است حضور در مراکز درمانی برای انجام تست کرونا باشد.

استان تهران نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. پس بهتر است حتی برای تست کرونا نیز از منزل خارج نشوید. برای این کار راه بهتری وجود دارد و آن هم تست کرونا در منزل غرب تهران و استفاده از خدمات مجموعه هوم کا است. مجموعه هوم کا با توجه به حساسیت بالا در نحوه ارائه خدمات از سوی پرستاران خود، خدمات با کیفیت را برای تمام متقاضیان گرامی ارائه خواهد داد.

تست کرونا در منزل غرب تهران با مجموعه هوم کا

بدون شک همه ما به امید روزی هستیم که دنیا از شر ویروس کرونا رهایی یابد. ویروسی که با آمدنش تمام محاسبات موجود در دنیا را به هم ریخت و پروتکل های جلوگیری از ابتلا به کرونا را در تمام امور وارد کرد.

همن طور که دانستیم، مجموعه هوم کا یکی از چندین مجموعه مجاز به انجام خدمات تست کرونا کودکان در منزل می باشد. این مجموعه به واسطه متخصصین خود، خدمات را در نهایت دقت و کیفیت به متقاضیان ارائه خواهد داد.

برای استفاده از خدمات تست کرونا در منزل غرب تهران با مجموعه هوم کا، کافیست تا با شماره تلفن 91025595-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و راهنمایی های کارشناسان مجموعه هوم کا استفاده کنید. این راهنمایی ها در راستای بهبود کیفیت خدمات انجام خواهد شد.

مسیر دوم استفاده از سایت www.homeca.ir است. در این سایت موارد لازم برای انجام درخواست تست کرونا برای تمامی عزیزان متقاضی فراهم شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی آزمایش کرونا در منزل روش های تست کرونا استفاده از خدمات خدمات تست کرونا انجام تست کرونا ماندن در خانه ویروس کرونا کرونا در خانه تست آنتی بادی انجام آزمایش مراکز درمانی خروج از منزل برای انجام نمونه گیری 000 تومان پی سی آر دقت تست روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون

به گزارش خبرآنلاین، آسترازنکا شرکت بزرگ تولیدکننده دارو سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت می‌تواند عوارض جانبی لخته خون و کاهش پلاکت‌ ایجاد کند.

تسنیم در خبری نوشت: آسترازنکا ـ شرکت بزرگ تولیدکننده دارو ـ سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت با نام تجاری کوویشیلد (Covishield) که در سطح گسترده‌ای استفاده شده، ممکن است عوارض جانبی نادر از جمله لخته خون و کاهش پلاکت‌ خون ایجاد کند.

شرکت بریتانیایی ـ سوئدی آسترازنکا، کوویشیلد را با همکاری دانشگاه آکسفورد ساخت و تولید آن در دوران همه‌گیری کرونا در مؤسسه سرم هند انجام شد. این واکسن در بیش از ۱۵۰ کشور از جمله انگلیس و هند تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد مؤثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که این واکسن ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود که می‌تواند مرگبار باشد.

تعدادی از افراد در بریتانیا یک شکایت جمعی را ثبت و اعلام کرده‌اند که این واکسن منجر به بروز مرگ و میر و صدمات شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی هستند.

در حالی که آسترازنکا ادعای افراد را رد می‌کرد، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن در موارد بسیار نادر، باعث سندرم لخته خون می‌شود که علامت اصلی ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901644

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)