Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظفر افشون با اشاره به اعتراض تعدادی از پیمانکاران شن و ماسه به افزایش قیمت این کالا در منطقه گویم شیراز، افزود: برخی معدن‌داران این منطقه اعلام کرده بودند که با قیمت‌های فعلی امکان ادامه فعالیت برای آن‌ها وجود ندارد که به دنبال آن انجمن پیمانکاران شن و ماسه نیز پیشنهاد داد که در صورتی که ادامه فعالیت برای آن‌ها ممکن نیست ما آمادگی داریم که مسئولیت اداره معادن را با قیمت مصوب فعلی بر عهده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما نیز این پیشنهاد را به معدن‌داران منتقل کردیم و از آنجا که آن‌ها دیگر مراجعه‌ای نداشته‌اند به نظر می‌رسد حاضر هستند با قیمت مصوب فعلی فعالیت خود را ادامه دهند.

افشون اظهار داشت: معادن متعلق به دولت و جزو انفال است و دولت می‌تواند آن را به افراد مختلف اجاره دهد و چنانچه برای معدن‌داران امکان ادامه فعالیت با قیمت مصوب وجود نداشته باشد و آن‌ها احساس می‌کنند که دچار ضرر و زیان می‌شوند، به متقاضیان جدید واگذار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اضافه کرد: چنانچه هر یک از واحد‌های تولید شن و ماسه قیمت تعیین شده و مصوب ستاد تنظیم بازار استان را رعایت نکنند از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای آن‌ها پرونده تشکیل خواهد شد و تعزیرات نیز به فوریت رسیدگی می‌کند و اقدامات قانونی را انجام خواهد داد.

افشون افزود: در حال حاضر به هیچ وجه افزایش قیمت شن و ماسه در دستور کار نیست، اما اگر بنا باشد افزایشی هم داده شود این کار از طریق ستاد تنظیم بازار استان انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فارس معدن کاران فارس معدن داران قیمت مصوب شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،پوریانی رییس کل دادگستری مازندران اظهار داشت:اجرای احکام قلع و قمع اراضی متصرفی حریم ساحلی و ماسه‌خواری در شهرستان نوشهر به تاخیر افتاده است.

همه دستگاه‌های اجرایی بدون اتلاف وقت نسبت به بازپس گیری اراضی ملی ساحلی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل