Web Analytics Made Easy - Statcounter

نازنین شیبانی تذرجی شامگاه چهارشنبه در بازدید از روند اجرا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فرودگاه و راه آهن بندرعباس افزود: توجه به سلامت کارکنان و مراجعان فرودگاه بین المللی و راه آهن بندرعباس امری مهم و ضروری است.
وی بیان داشت: برنامه ریزی جهت حضور دو سوم کارکنان در محل کار، غربالگری و تب سنجی مستمر کارکنان در هنگام ورود به محل کار و توزیع وسایل حفاظت فردی نظیر ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کنی و به تمامی کارکنان به ویژه واحدهای در تماس مستقیم با مسافران از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در راستای حفظ سلامت نیروهای شاغل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی ادارات یا دستگاه های اجرایی در ابتدا تذکر و در صورت رعایت نکردن به صورت قانونی با اداره مربوطه برخورد و به ستاد استانی مقابله با کرونا معرفی خواهدشد. 
شیبانی یادآورشد: آموزش و اطلاع رسانی در مورد بیماری کرونا در محیط‌های فرودگاهی و ترمینال ریلی با نصب بیلبورد، تابلوهای تبلیغاتی، بنر، پوستر، نمایش پیام‌های بهداشتی در مانیتورهای داخل ترمینال و پخش بروشورهای آموزشی انجام شود.
وی ادامه داد: این بازدیدها همچنان ادامه دارد و مدیران دستگاه های اجرایی مسوول رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه ذیربط خواهند بود.
این مسوول تصریح کرد: تنها راه برون رفت از وضعیت کرونایی، رعایت کامل نکات بهداشتی توسط افراد، نظارت مستمر و بازرسی‌های منظم و جدی گرفتن اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به همراه مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در دوازدهمین روز از اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونایی به صورت  سرزده از راه آهن و فرودگاه بین المللی بندرعباس بازدید و در جریان آخرین وضعیت سلامت کارمندان این مجموعه‌ها قرارگرفتند. 
در این بازدید میدانی نحوه میکروب زدایی و ضدعفونی هواپیماها و ماشین آلات مستقر در رمپ پروازی قبل از هر پرواز، ناوگان حمل ونقل عمومی فرودگاه از قبیل ناوگان تاکسیرانی، اتوبوس شرکت واحد ویژه فرودگاه و سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری هرمزگان هرمزگان فاصله گذاری اجتماعی بندرعباس بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری هرمزگان هرمزگان فاصله گذاری اجتماعی بندرعباس بهداشت و سلامت ویروس کرونا استانداری هرمزگان هرمزگان فاصله گذاری اجتماعی بندرعباس بهداشت و سلامت اخبار کنکور راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد

عصر امروز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد به همراه رئیس شبکه بهداشت، رئیس اداره صمت و رئیس اداره محیط زیست از روند تولید رب گوجه فرنگی در ۳ کارخانه بازرسی کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: این بازدید با هدف حفظ و حراست از حقوق عامه و نظارت بر رعایت سلامت و بهداشت در روند تولید رب گوجه فرنگی در این ۳ کارخانه صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید با بررسی میدانی که صورت گرفت، خوشبختانه وضعیت سلامت و بهداشت تولید محصول رب گوجه در ۲ کارخانه، نسبتا مناسب بود؛ اما یک کارخانه دارای نواقص بهداشتی بود که به صورت حضوری در همین بازدید اخطار رفع آن نواقص، کتبا به تولید کننده ابلاغ شد.

عمرانی تاکید کرد: نظارت بر سلامت و بهداشت عمومی در عرصه تولید از اولویت های دستگاه قضایی است و با کسانی که اقداماتشان حسب گزارش کارشناسی ادارات متولی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب شود، برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد