Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:34:38 GMT

بمب خبری نیمار؛ می‌خواهم با مسی همبازی شوم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۴۸۱

بمب خبری نیمار؛ می‌خواهم با مسی همبازی شوم

نیمار ستاره برزیلی PSG بعد از درخشش در پیروزی این تیم مقابل یونایتد گفت می‌خواهد از فصل آینده دوباره با لیونل مسی همبازی شود.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از آنکه دیشب در جریان پیروزی 3-1 تیمش مقابل منچستریونایتد درخشان ظاهر شد و دو گل از گلهای تیمش را وارد دروازه حریف کرد با منفجر کردن یک بمب خبری اعلام کرد که می‌خواهد از فصل آینده بار دیگر با لیونل مسی ابرستاره بارسلونا همبازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمار و مسی در بازه زمانی سالهای 2013 تا 2017 به مدت چهار فصل در بارسلونا همبازی بودند و در خط حمله بلوگرانا زوجی مرگبار و ویرانگر تشکیل داده بودند. این دو در کنار لوئیس سوارز باعث شدند بارسلونا در این مدت دو بار قهرمان لالیگا شده و یک بار هم جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد. بارسا همچنین سه بار فاتح کوپا دل ری شد.

 

 

اما نیمار در تابستان 2017 بارسا را ترک کرد و با قراردادی که رکورد جهانی بود با مبلغ 222 میلیون یورو راهی پاریس شد تا به PSG بپیوندد. از زمان ترک نوکمپ توسط نیمار همیشه شایعاتی درباره بازگشت او به بارسا وجود داشته و گفته می‌شود او چندین بار تا آستانه این انتقال پیش رفته بود.

 

این صحبتهای نیمار در حالی مطرح می‌شود که آینده لیونل مسی در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در تابستان پرهیاهویی که بر باشگاه کاتالان گذشت لیونل مسی با ارسال فکسی رسمی به مقر باشگاه خواهان ترک بارسا شد اما در نهایت تصمیم گرفت در باشگاه بماند. اما قرارداد مسی و بارسا تابستان آینده به پایان می رسد و در نتیجه ابرستاره آرژانتینی ممکن است آخرین ماه های حضورش در باشگاه کاتالان را پشت سر بگذارد.

 

 

نیمار در پایان بازی PSG و یونایتد که با پیروزی 3-1 پاریسی ها به پایان رسید و نیمار دو گل برای تیمش زد در گفتگو با شبکه ESPN گفت: " چیزی که من می خواهم تجربه کردن لذت بازی کردن دوباره با لیونل مسی است".

 

وقتی از نیمار پرسیده شد که همبازی شدن او با مسی در کجا اتفاق خواهد افتاد او با لبخندی بر لب پاسخ داد: " مسی می تواند در پست من بازی کند و من از این بابت ناراحت نمی شوم. ولی ما فصل آینده صد در صد باید ترتیب این کار را بدهیم".

 

 

نیمار بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار بارسلونا لیونل مسی پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏