Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شیوه برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز برای برخی از تیم‌ها خوب است. زیرا باید چند روز در یک محل اسکان داشته باشند و در یک سالن و بیشتر تمرین کنند و با محیط آن سالن و شرایط میزبان هماهنگ می‌شوند. این قضیه به نفع تیم‌هاست و این شرایط برای ما در شهرهای دیگر هم پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هزینه‌ها برای تیم‌ها به جهت حضور در لیگ برتر بسیار زیاد است و مقداری سطح بازی‌ها حالت فرسایشی دارد و پایین می‌آید. هر چند وقتی بازیکنان وارد یک شهر می‌شوند باید آزمایش کرونا بدهند و این امر یک امتیاز برای هر تیم محسوب می‌شود.  

سرمربی تیم ذوب آهن درخصوص شکست برابر پیکان گفت: این تیم بازیکنان قوی چون مهسا کدخدا که لژیونر بوده و سالها سابقه بازی در تیم ملی را در کارنامه خود ثبت کرده، دارد. تفاوت تجربه  و سن و تعداد سابقه بازی بازیکنان و حضور آنان در تیم ملی خیلی در روند کیفیت یک تیم تاثیرگذار است. همچنین آنان مینا روستا را در ترکیب خود دارند که در مقابل زهرا شیری قرار می‌گیرد و سطح بازی آنان متفاوت هستند.

وی ادامه داد: پیکان از مهره‌های خوبی برخوردار است و بازیکنان این تیم باتجربه‌تر هستند. روز خوبی نداشتیم و حتی بازیکن لیبروی ما خوب بازی نکرد و دو بازیکن خوب را هم به دلیل کرونا در ترکیب نداشتیم.

وی افزود: هر چند عجیب بود که فقط در تیم ما دو بازیکن کرونایی داشتیم و تست بازیکنان تیم‌های دیگر در گروه ب مثبت نبود و حتی در گروه الف هم تنها تست کرونا یک بازیکن از تیم اکسون مثبت بود. نمی‌دانم دلیل این مساله چیست.

صادقی با اشاره به اینکه صفری مدافع ذوب آهن را در این فصل ندارد، تصریح کرد: شکوفه صفری مدافع خوب ما از تیم جدا شد و به رومانی رفت و محاسبات ما بهم ریخت. همچنین در دیدار با پیکان باید بازی در پنج ست برگزار می‌شد. رقابت فشرده ای بود و این جنگ روانی تیم را بهم ریخت. تکرار اشتباه داور دوم بازیکنانم را خیلی تحت فشار قرار داد.

وی با بیان اینکه نمی‌گویم به اشتباهات داوری باختیم، اظهار داشت: باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم تا پوئن‌های ما حساس نشود. هر چند داوران در سطح این بازی سوت نزدند و در ست چهارم دچار اشتباه شدند.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به اینکه در گروه سختی قرار داریم، گفت: در گروه الف سایپا به مصاف شهردرای قزوین هم برود، دیدار سختی نخواهد بود زیرا تیم مناسب تری نسبت به پیکان برای ما است.

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان ذوب آهن اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان ذوب آهن اختصاصی ایرنا لیگ والیبال زنان ذوب آهن اختصاصی ایرنا اخبار کنکور ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است