Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، آنتونف روز پنجشنبه گفت: ما از تصمیم احتمالی آمریکا برای بازگشت به برجام و اجرای این توافق بین المللی استقبال می کنیم.

سفیر روسیه در آمریکا این را نیز گفت که هنوز فرصت برای تمدید پیمان کاهش تسلیحات تهاجمی راهبردی یا استارت-۲ وجود دارد و مسکو برای مذاکره با واشنگتن در این زمینه آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن در مصاحبه ای که توماس فریدمن ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز با وی انجام داد، در مورد مقاله ای که ۱۳ سپتامبر (۲۳ شهریور) در تارنمای سی ان ان در ارتباط با به بازگشت به برجام نوشته بود، سخن گفت.

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا بار دیگر بر موضع خود در مورد بازگشت به برجام تاکید کرد و در عین حال آن را کاری دشوار دانست.

جمهوری اسلامی ایران نیز همواره اعلام کرده است در صورت بازگشت آمریکا به برجام و اجرای تعهدات برجامی از سوی دیگر طرف های این توافق بین المللی، گام های برداشته شده در مسیر کاهش تعهدات برجامی از  سوی تهران به سرعت برگشت پذیر خواهد بود.

به نوشته نیویورک تایمز، دیدگاه بایدن و تیم امنیت ملی او این است که به محض این که توافق هسته ای از سوی هر دو طرف (تهران و واشنگتن) به اجرا گذاشته شود، باید به صورت خیلی کوتاه، دور مذاکراتی برای طولانی کردن مدت محدودیت تولید مواد قابل شکافت در ایران و بررسی فعالیت های منطقه ای تهران، انجام شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۸ به طور یکجانبه از برجام خارج شد و تحریم های ظالمانه ای را علیه ایران اعمال کرد.

برچسب‌ها برجام جمهوری اسلامی ایران روسیه ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری پنجمین سالگرد برجام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام جمهوری اسلامی ایران روسیه ایالات متحده آمریکا برجام جمهوری اسلامی ایران روسیه ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور بازگشت به برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو

در آستانه نهم ماه می، سالروز پیروزی اتحاد جماهیر شوروی سابق در جنگ جهانی دوم، نمایشگاهی از تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو،  برپا شده است.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • ببینید | نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • فیلم/ نمایش تسلیحات اهدایی آمریکا و ناتو به اوکراین در مسکو
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق