Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان؛ واس، شرکت نفتی آرامکو در این باره اعلام کرد که در نتیجه این نقص فنی، شماری از جایگاه‌های سوخت با کمبود برخی از فرآورده‌های نفتی مواجه شده است.

آرامکو اعلام کرد که تیم فنی آن برای رفع این مشکل وارد عمل شده تا تامین فرآورده های نفتی منطقه جازان در جنوب عربستان، در سریعترین زمان ممکن صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این که شرکت آرامکو به عامل بروز خرابی در تاسیسات نفتی جازان هیچ اشاره‌ای نکرده است، اما بسیاری از تحلیلگران آن را نتیجه حملات موشکی وپهپادی انصارالله می‌دانند.

هفته پیش تاسیسات نفتی آرامکو در بندر جده عربستان با موشک هدایت شونده «قدس ۲» هدف حمله قرار گرفت و ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مسؤولیت آن را بر عهده گرفتند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد ۳ آذر اعلام کرد که یگان موشکی ارتش موفق شد با استفاده از موشک قدس ۲ ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی آرامکو عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.

وی تصریح کرد که این حمله در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده نیروهای مسلح مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق خاک عربستان انجام شد.

نیروهای مردمی یمن پس از مسلح شدن به پهپادهای نظامی، دومین مرحله از سیاست بازدارنده خود را آغاز کردند و طی آن در اواخر اردیبهشت ۹۸ تاسیسات نفتی شهر "ینبع" در جنوب غرب عربستان در ساحل دریای سرخ در فاصله چند صد کیلومتری یمن و در ۲۶ مرداد سال گذشته با ۱۰ پهپاد میدان و پالایشگاه نفتی  الشیبه شرکت ملی نفت عربستان آرامکو و بالاخره با ۱۰پهپاد میدان های نفتی بقیق و خریص و پالایشگاه های آرامکو در استان الشرقیه عربستان را شهریورماه همان سال مورد هدف قرار دادند.

برچسب‌ها آرامکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرامکو آرامکو اخبار کنکور تاسیسات نفتی نفتی آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد