Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند چهارشنبه‌شب در برنامه گفتگوی با صداوسیما اظهار کرد: در بارندگی اخیر در این شهرستان در ۲۴ ساعت بیش از ۱۷۰ میلی‌متر باران بارید این در حالی است که میزان بارندگی سالانه در این شهرستان ۱۹۰ میلی‌متر است.

بیرانوند افزود: بر اساس برآوردها تاکنون پنج هزار منزل در شهرهای ماهشهر، بندرامام و شهر چمران که دچار خسارت شده‌اند، شناسایی و با تماس استاندار خوزستان با سازمان برنامه‌وبودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مکلف به بررسی و برآورد خسارت‌ها شده است تا تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض به مردم آسیب‌دیده از این آب‌گرفتگی‌ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها نقطه آب گرفته شهر بندر امام خمینی (ره) منطقه بلوکی‌هاست و در سایر مناطق این شهر و شهر چمران آب تخلیه شده است.

فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه مراکزی برای اسکان شهروندان دچار آب‌گرفتگی در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: برخی از شهروندان برای جابجایی تمایلی نداشته و تعدادی از شهروندان نیز جابجا شدند.

بیرانوند از خرید دو دستگاه پمپ و لوله‌های ۵۰۰ اینچی برای نصب در دو منطقه شهرستان ماهشهر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد و گفت: امیدواریم با نصب و کارگزاری این پمپ و لوله‌ها بخش بزرگی از مشکلات موجود حل شود و همچنین در دو سه سال گذشته در بندر ماهشهر بیش از ۳۰ کیلومتر و در بندر امام خمینی (ره) سه کیلومتر خط لوله دفع آب‌های سطحی اجرا شده است.

وی با اشاره به بررسی تبدیل‌شدن بندر امام خمینی (ره) به شهرستان در وزارت کشور گفت: بررسی این موضوع در مراحل پایانی است و به‌زودی به سرانجام می‌رسد.

کد خبر 5086902

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ماهشهر آبگرفتگی معابر بندر امام خمینی محسن بیرانوند ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا شیوع کرونا بارش باران کرمانشاه بارش برف بوشهر ترور دانشمندان هسته ای گرگان شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است