Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه در آیین افتتاح بخش واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی در مشهد که توسط رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد در پاسخ به پرسش رییس جمهوری در خصوص وضعیت کرونا در این استان افزود: طرح محدودیتهای هوشمند در این استان به خوبی اجرا شد.

وی اضافه کرد: با همکاری اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا و بر اساس  آماری که از سوی وزارت بهداشت ارایه شده است از ۱۹ شهرستان دارای وضعیت قرمز خراسان رضوی، ۱۵ شهرستان تغییر وضعیت دادند و نارنجی شدند همچنین برخی شهرستانها که وضعیت نارنجی داشتند به زرد تغییر وضعیت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی از همراهی مردم در اجرای طرح محدودیتهای هوشمند برای کاهش شیوع کرونا قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی، رییس جمهوری نیز سلامت مردم را حایز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم شیوع این ویروس کاهش یابد و به یک نقطه مطلوب رسیده و نگرانی مردم برطرف شود.

نخستین واحد بخار نیروگاه گازی فردوسی امروز ۱۳ آذر با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری در قالب پویش "# هر هفته الف-ب-ایران" در کیلومتر ۱۵ جاده مشهد - قوچان افتتاح شد.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و با فوت ۳۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۹۹۰ تن رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا مشهد محمدصادق معتمدیان قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید

زهرا مبشری نسب کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

او افزود: این بارش‌ها بر طبق پیش بینی‌ها تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارش‌ها به صورت رگباری همراه با رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

مبشری با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، بیان کرد: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی‌ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

او تصریح کرد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک‌ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

مبشری اظهار کرد: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان