Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:35:51 GMT

رفع آبگرفتگی‌های معابر در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۰۲۰

رفع آبگرفتگی‌های معابر در اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیامک قضاوی زاده مدیر شهرداری منطقه ۵ اهواز گفت: با توجه به شناسایی نقاطی که در بارندگی‌های قبلی دچار آبگرفتگی شده بود بلافاصله اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل آن صورت گرفت.

او با بیان این مطلب که قبل از بارش باران کانال‌های سرپوشیده و روباز در سطح منطقه لایروبی و همچنین نصب پمپ و لوله گذاری دفع آب‌های سطحی نیز اجرا شد، تصریح کرد: قبل از شروع بارندگی، اقدامات پیشگیرانه در جهت رفع آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی انجام شد که پاکسازی و جمع آوری نخاله‌ها و زباله‌ها در مسیر کانال‌های روباز جهت هدایت آب‌های سطحی و بازبینی پمپ‌های موجود در منطقه جهت دفع و هدایت آب‌های سطحی از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بارندگی‌های پارسال در نقاط بحرانی که دفع و خروج آب‌های سطحی به سختی و یک هفته طول کشید، با تلاش نیرو‌های خدمات منطقه آبگرفتگی‌ها در این نقاط کمتر از ۲۴ ساعت پاکسازی و دفع شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر بارندگی های اخیر آب های سطحی آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این روزها بیشتر نقاط کشورمان با بارش باران سیل آسا مواجه شده است. داودآباد در بخش مرکزی شهرستان اراک استان مرکزی از این قاعده مستثنی نبود و در معابر این شهر بر اثر بارش باران شدید سیل به راه افتاد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از خانه های آب گرفته و وضعیت بد برای عبور و مرور در معابر این منطقه فرستاد و از بی توجهی شهرداری برای رفع این مشکل گلایه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان