Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ فدراسیون فوتبال، چند ماه پیش برای پرداخت ۲ میلیون یورو از مطالبات ویلموتس، از شرکت شستا ۲ میلیون یورو درخواست کرد تا مطالبات مرد بلژیکی را بدهد و قرار شد این پول را خیلی زود به این شرکت برگرداند، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

اما به دنبال شکایت رسمی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از فدراسیون فوتبال برای پس گرفتن قرض ۲ میلیون یورویی، شعبه چهل و هفت مجتمع قضایی صدر رسما رای قطعی دادگاه را علیه فدراسیون صادر کرده است که به این ترتیب فدراسیون باید مبلغ ۲ میلیون یورو را به همراه سود تاخیر در پرداخت به حساب شستا واریز کند که حدودا ۶۰ میلیارد تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته می‌شد ممکن است اموال فدراسیون شامل ساختمان باشگاه پرسپولیس مصادره شود.

مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به این خبر واکنش نشان داد و گفت: فغانپور (مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال) تا کنون چنین گزارشی به من نداده است و من در جریان آن نیستم.

وی افزود: ما مطالباتی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و باید پول این شرکت را پرداخت کنیم. به دلیل این که در آن زمان نتوانسته‌ایم مطالبات خود را بگیریم از این شرکت پول قرض کردیم. این شرکت کار ملی کرده و زحمت کشیده است. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فدراسیون فوتبال ویلموتس فدراسیون فوتبال ۲ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد