Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: 287 نقطه روستایی که در شهرستان نهبندان ثبت شده نیازمند تامین زیر ساخت آب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید بیکی فرماندار نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص آبرسانی به شهرستان نهبندان اظهار کرد: در فصل تابستان حدود 95 روستای شهرستان نهبندان آبرسانی سیار می‌شود.

وی افزود: بیش از 160 نقطه روستایی ما شبکه دارد یا به صورت تک روستایی آبدار شده اما نقاط عشایری و روستایی نیز وجود دارد که آبرسانی سیار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نهبندان بیان کرد: با توجه به این‌که طی ابتدای سال در شهرستان نهبندان شاهد بارندگی بودیم مقداری وضعیت قنوات و چشمه‌ها در مناطق روستایی بهتر شده است.

بیکی با بیان این‌که وسعت شهرستان نهبندان بسیار زیاد و پراکنده است، عنوان کرد: 287 نقطه روستایی که در شهرستان ثبت شده است نیازمند تامین زیر ساخت آب است.

وی اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در شهرستان نهبندان انجام شده و در حال انجام است. آبرسانی به روستاهای سه فرسخ و کوه لوله در مراحل پایانی است و پیش‌بینی می‌شود قبل از دهه فجر آماده بهره‌برداری باشد.

فرماندار نهبندان گفت: آبرسانی به روستای استند نیز قبل از دهه فجر آغاز خواهد شد و پروژه افضل آباد نیز تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید.

بیکی به پروژه بزرگ عشایری که دارای سه فاز است اشاره کرد و افزود: فاز یک این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم آغاز شده است که تا دهه فجر به اتمام خواهد رسید و کار فاز سوم آغاز خواهد شد که با تکمیل این پروژه، آب بیش از یک‌هزار نفر از جمعیت عشایری شهرستان نهبندان تامین خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شهرستان نهبندان حدود 15 مجتمع آبرسانی پایدار داریم که تعدادی به اتمام رسیده و مابقی در حال کار است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان نهبندان نقطه روستایی خواهد شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن