Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همدان از مناطق سرد و کوهستانی و دارای ۱۸ گردنه برفگیر و سخت گذر است بنابراین رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای این استان را دارند باید تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: عوامل پلیس راه از روز شنبه هفته آینده اقدام به جریمه خودروهای بدون زنجیر چرخ حتی در روزهای غیر برفی کرده همچنین در روزهای برفی علاوه بر جریمه از تردد خودرو به سمت جاده های برفگیر جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: علاوه بر وجود زنجیر چرخ در خودرو، وضعیت سیستم گرمایشی و آج لاستیک ها نیز از سوی ماموران پلیس راه بررسی می‌شود.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه زمستان فصل مناسبی برای مسافرت نیست افزود: به علت لغزنده بودن سطح جاده در روزهای برفی تصادفات جاده ای افزایش می یابد و گاهی مواقع حتی شاهد سوانح جرحی و خسارتی ماموران پلیس راه در فصل زمستان هستیم بنابراین توصیه می شود شهروندان از سفرهای غیرضرور در این فصل پرهیز کنند.

وی بیان کرد: به دنبال اجرای محدودیت های ترافیکی شاهد کاهش شمار مسافرت ها در این استان هستیم و هم اینک برخی از گردنه های این استان مه آلود و جاده ها به صورت مقطعی لفزنده است.

برچسب‌ها زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا همدان زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا همدان اخبار کنکور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403