Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت از برگزاری ۲ میز داخلی‌سازی پتروشیمی و پالایشگاهی و یک میز خودرویی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو خبر داد. خبرگزاری میزان- بنا به اعلام شاتا، سیدمحمدمهدی هادوی از برگزاری سه میز داخلی‌سازی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به صورت مجازی خبر داد و گفت: با وجود شیوع کرونا و با تدابیر انجام شده میز‌های داخلی‌سازی شامل دو میز پتروشیمی و پالایشگاهی و یک میز خودرویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت تصریح کرد: در این میز‌های داخلی سازی، صنعتگران داخلی و متقاضیان محصولات و خدمات به هم رسانی شدند.
به گفته هادوی تا کنون با برگزاری ۱۴ میز داخلی‌سازی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو داخلی‌سازی در حال اجرا است. بیشتر بخوانید: لزوم انطباق قیمت‌ها در صنعت خودرو با قیمت‌های جهانی انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت صنعت صنعت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صنعت صنعت ۲۰۰ میلیون یورو میز داخلی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از 9 درصد به 10 درصد حدود 440 میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره 6 قانون بودجه 1403 اعمال شده است.

این درامد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این  برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش  افزایش هزینه های  مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان