Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ به مناسبت سومین روز خاکسپاری شهید فخری زاده مردم کرج با حضور در یادمان این شهید بزرگوار حضور یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، همزمان با سومین روز خاکسپاری دانشمند شهید "فخری زاده" مردم کرج برای ابراز ارادت به   این شهید والا مقام حرکت خودرویی برگزار و در یادمانی که برای این شهید در کرج آماده شده بود حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام اسلامی، حرکت مصمم خود را در راستای پیشرفت و توسعه کشور به ویژه در حوزه علمی و فناوری اعلام کردند.

مردم کرج با در دست داشتن بنرهایی با مضمون اینکه راه شهید فخری زاده ادامه دارد، اعلام کردند دشمنان در نا امیدی خود بمانند چرا که با به شهادت رساندن یک دانشمند، ده‌ها دانشمند دیگر راهش را ادامه می‌دهد.

یکی از معابر اصلی همدان به نام شهید فخری زاده نامگذاری شود

غریب‌آبادی: از همه کشورها و نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کنندشهید فخری‌زاده چه ویژگی‌هایی داشت که دشمن از او می‌ترسید؟

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده مردم کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی