Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمپانی مطرح فیلمسازی نتفلیکس تایید کرد که به زودی ساخت نسخه کره‌ای سریال معروف «سرقت پول» ساخته خواهد شد. خبرگزاری میزان - کمپانی مطرح فیلمسازی نتفلیکس تایید کرد که به زودی ساخت نسخه کره‌ای سریال معروف «سرقت پول» ساخته خواهد شد.  بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

کمپانی نتفلیکس چراغ سبزی به ساخت ورژن کره‌ای سریال «سرقت پول» نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعلام کرد که ورژن کره‌ای جان تازه‌ای به این داستان آشنا خواهد بخشید و آن را دوباره به بینندگان جهانی عرضه خواهد کرد. فصل نخست این سریال ۱۲ اپیزود خواهد داشت و انتظار می‌رود ساخت آن در ۲۰۲۱ آغاز شود.

فصل پنجم و پایانی سریال «سرقت پول» در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. فصل چهارم سریال که در ۳ اپریل امسال پخش شد، توانست در ۴ هفته‌ی نخست ۶۵ میلیون بازدید به دست آورد.

سریال تلویزیونی «سرقت پول» از جمله آثاری بود که توانست در این ایام با استقبال فوق العاده ای از سوی مخاطبان روبرو شود، سریالی که دو فصل آن هم در تلویزیون ایران پخش شد و مخاطبان زیادی را به تماشای خود نشاند.

سرقت پول مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر سرقت است که در سال ۲۰۱۷ ابتدا از شبکهٔ آنتنا ۳ اسپانیا پخش شد و سپس نت‌فلیکس آن را در سطح جهان منتشر کرد. فصل سوم آن در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۹۸) توسط نت‌فلیکس پخش شد و فصل چهارم آن در ۳ آوریل۲۰۲۰ برابر با ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ در ۸قسمت منتشر شد. همچنین نت فلیکس این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرده‌است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: شخصی به نام «پروفسور» ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. «برلین»، «مسکو»، «دنور»، «توکیو»، «هلسینکی»، «اسلو»، «ریو»، «نایروبی» نام مستعار آنان است.

پس از چند ماه تمرین موفق می‌شوند در همان ابتدای شروع سرقت وارد ساختمان اصلی بشوند و ۶۷ نفر هم گروگان می‌گیرند ولی فقط برای سرقت پول‌های موجود نیامدند و هدف اصلی دزدیدن ۲۴۰۰ میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هست که برای اینکار باید ۱۱ روز در ساختمان بمانند تا پس از چاپ این مقدار پول فرار کنند اما در این سرقت اتفاق‌هایی می‌افتد که باعث درگیری اعضای گروه با هم می‌شود.

اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، آلوارو مورته، پاکو توس، پدرو آلونسو، آلبا فلورس، میگل هران، جیمی یورنته، استر آسبو، انریکه آرسه، دارکو پریک، کیتی مانبر، ماریا پدراسا، رودریگو د لا سرنا بازیگرانی هستند که در سریال سرقت پول به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینمای هالیوود سینمای جهان کره ای سریال سرقت پول پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)



منبع:پیج hemin.hayla20.etemad

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم) ببینید | صف کشیدن بازیکنان تایلند برای گرفتن عکس یادگاری با حسین طیبی

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم)
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • یوسین بولت و تکرار خوشحالی معروف جود بلینگام / فیلم