Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:51:57 GMT

پیام وزیر ورزش به مناسبت روز جهانی معلولان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۳۶۴۲

پیام وزیر ورزش به مناسبت روز جهانی معلولان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ با فرا رسیدن روز جهانی معلولان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان طی پیامی این روز را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
« انسان داراری روی است و جسمی، آن که انسان به او انسان است، روح انسان است، نه جسم او. اگر روح انسان، سالم، آزاد و قوی باشد، چه باک که دست یا پای انسان معلول باشد»
(امام خمینی(ره) در جمع معلولین- اسفند 1357)

روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تجارب و توانایی های همنوعانی که علیرغم محدودیت های جسمی و موانع اجتماعی، با استعانت از قدرت لایزال الهی و عزمی راسخ و اراده ای پولادین و با خودباوری، تلاش و جدیت و اعتقاد قلبی به حقیقت «خواستن، توانستن است» برای تحقق استعدادها و پویایی هرچه بیشتر و کارآمدی حیات خویش، تلاشی مضاعف نموده و شور زیستن را در پیکره جامعه می دمند و سرافرازانه در عرصه های گوناگون اجتماع ایفای نقش می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه معلولان در عرصه ورزش، با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش، توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به بالندگی ورزش کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف ورزشی، گام های موثری بردارند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک به کلیه هماکران محترم معلول در وزارت ورزش و جوانان، بویژه 120 هزار نفر ورزشکار معلول در حوزه های همگانی و قهرمانی و خانواده های صبور آنان، امیدورام عزیزان دارای معلولیت در کنار سایر افراد جامعه، زندگی را با آرامش و بالندگی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تجربه نمایند.
به امید آینده ای که با تلاش و همیاری در کنار یکدیگر، شاهد رشد و شکوفایی همه استعدادها باشیم و هیچ فرد دارای معلولیت، بدون حامی و تنها وجود نداشته باشد.

کد خبر 5086982

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان معلولان پیام تبریک تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران لیگ کشتی لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا به افق‌های جدیدی در خصوص کار و کارگر بیاندیشیم؛ ما در سال پیش‌رو مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنیم و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همواره گروه بهمن را همچون یک خانواده می‌دانیم.

ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم.

این حقیقت که این روزها تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است، ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار، کیفیت و رضایت مشتریان است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال که سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت ما کارکنان گروه بهمن بیش از پیش سنگین است. در پایان ضمن خدا قوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می‌داریم و آرزوی بهروزی برای یکایک شما عزیزان داریم.

سلامت، موفق و پایدار باشید
محمد محمدی

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر