Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین مهرداد کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشمار نیروهای داوطلب در زمینه ارائه خدمات مؤثر آنان به کادر درمان و تأکید بر وارد میدان شدن نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با همکاری ستاد بحران نهادهای حوزوی استان مرکزی ضمن لبیک‌گویی به منویات رهبر معظم نسبت به اعزام طلاب جهادگر داوطلب به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهر اراک اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این طرح ستاد بحران نهادهای حوزوی فراخوان و ثبت نام طلاب را به عهده داشته و دفتر نهاد آموزش، اعزام و مدیریت حضور طلاب رو متقبل شد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: با شیوع گسترده بیماری کرونا در فصل سرما و خستگی کادر درمان، این طرح جهت ارائه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و نیز کمک‌رسانی به کادر درمان در بیمارستان‌ها برگزار می‌شود.

کوشکی ادامه داد: طرح طلاب جهادگر استان مرکزی از ۱۶ آبان ماه با حضور ۵۰ طلبه خواهر و برادر آغاز و آموزش‌های لازم جهت حضور مؤثر آنها در بیمارستان طی کارگاهی یک روزه به آنها ارائه شده است و از تاریخ ۲۰ آبان ماه طلاب جهادگر به صورت حضور در یک شیفت کاری بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) شهر اراک اعزام شدند.

وی گفت: در حال حاضر ۶۰ طلبه جهادگر در بیمارستان حضور داشته و در زمینه کمک به کادر درمان فعالیت می‌کنند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های طلاب جهادگر می‌توان به همراهی بیماران، مشاوره مذهبی به کادر درمان و همچنین بیماران و آموزش طلاب جهت شرایط بحرانی در بیمارستان‌ها اشاره کرد.

کوشکی عنوان کرد: در این طرح طلاب ضمن کمک‌رسانی به کادر درمان و پرسنل بیمارستان در تقویت روحیه جهادی و همدلی نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: همدلی با بیماران، تقویت وحدت حوزه و دانشگاه، بیان مسائل شرعی و کمک به بیماران جهت اقامه نماز و انجام امور خدماتی از دیگر فعالیت‌های طلبه جهادگر در بیمارستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی مقام معظم رهبری کادر درمان طلاب جهادگر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!

به گزارش "ورزش سه"، پاسورهای دعوت شده به تیم ملی والیبال ایران این روزها در سالن فدراسیون به خوبی تمرین می کنند تا خود را به کادر فنی ثابت کنند و در ترکیب اعزامی به هفته اول لیگ ملتها قرار بگیرند.

محمد طاهر وادی با تجربه‌ترین بازیکن در این پست است. وادی که سال گذشته اکثر بازی‌های تیم ملی را به طور ثابت بازی کرده، حالا احتمالا در آخرین سال حضور خود در تیم ملی نمی خواهد جایگاه اصلی‌اش را از دست بدهد. او که در این فصل به طلسم عدم قهرمانی در لیگ به عنوان پاسور اول خاتمه داد حالا به دنبال صعود به المپیک و تجربه حضور در این تورنمنت جذاب است.

ایلشن داوودی پور و عرشیا به‌نژاد نیز دو پاسور جوانی هستند که اولین حضور خود در اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کنند. این دو فصل گذشته با پاس‌های بی‌نظیر خود لیگ را تحت تاثیر درخششان قرار دادند و حالا می‌خواهند در صحنه بین المللی خود را به اثبات برسانند.

داوودی پور و به نژاد مطمئنا به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی خواهند بود تا خود را نشان بدهند. هواداران والیبال نیز می خواهند ببیند پاسورهای جوان تیم ملی که در لیگ خوش درخشیدند در مسابقات ملی چه خواهند کرد. چشم های زیادی به دستان این دو پاسور جوان  دوخته شده است و باید دید ایلشن داوودی پور و عرشیا به‌نژاد با عملکردشان می توانند رضایت کادر فنی و هواداران را جلب کنند یا خیر.

البته علی رمضانی دیگر پاسور حاضر در اردو است و او نیز قابلیت های فراوانی دارد و شاید او بتواند نظر پائز سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند. جواد کریمی هم که عنوان تنها پاسور لژیونر دعوت شده به تیم ملی را یدک می کشد، پس از فینال لیگ رومانی خود را به اردو خواهد رساند تا پازل رقابت بین پاسورها کامل و به اوج خود برسد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!